![]() |
|
|||
|
|||
![]() Oproep
Ik wil alle forumlezers oproepen om te protesteren tegen de voorgenomen kilometerheffing. Dit kun je heel makkelijk doen door te gaan naar: http://www.kilometerheffing-nee.nl/ Besef: als je niets doet gaat het zeker door! Hou DIT topic hoog alsjeblieft. ![]() GEEN BIGBROTHER IN JE AUTO!!!! |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb drie auto's en maak geen kilometers. Ideaal voor mij, als ze die kilometers gaan heffen.
Als ik veel kilometers maak is dat vaak nog in het buitenland. Moet ik daar in NL dan ook nog voor betalen?
|
||||
|
||||
![]() Gedaan dit is al de zoveelste die ik doe
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voor mij ook ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als die rotzooi er in Nederland eenmaal komt, volgt de rest van Europa snel genoeg. Buitenlanders moeten betalen om gebruik te mogen maken van ons wegennet, via vignetten en dergelijke, dus die zullen met ons hetzelfde gaan doen. Enige reden dat het er in België nog niet is, is omdat andere EU-landen geprotesteerd hebben. Als het er in het ene land doorkomt zal de rest van de EU niet meer veel te protesteren hebben. Dus betalen ga je sowieso. Daar komt bij dat je de schadeloosstellingsbelastingen aan je gemeente moet gaan betalen, bovenop de km-heffing. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig
|
|||
|
|||
![]() mensen lees gewoon ff wat op de site staat, nederland word 1 grote traject controle, ze kunnen straks precies zien waar je bent, hoelaat, wanneer, dus je hele prive leven gaat ook naar de klote!!! door deze domme verzonnen aktie.
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() als iedereen deze nou uitprint en op zijn achterruit plakt...
|
||||
|
||||
![]() nog even en dan kunnen ze ook zien hoe hard je rijd en dan maar boetes sparen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat denk je zelf,als jij een x aantal kilometers hebt afgelegd binnen een korte tijd en ze weten ook waar je bent geweest krijg je gewoon netjes een bonnetje op de mat,handig toch ![]() ![]() Hoe zit het met de oldtimers? zijn die straks niet meer wegenbelasting/Km heffing vrij? Dit wordt denk ik een groot vragen en gissen topic ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Das idd de volgende stap en GroenLinks heeft het al op de agenda staan!
|
||||
|
||||
![]() Heb ook getekend. Ben alleen bang dat dergelijke acties niets uithalen.
|
|
|||
|
|||
![]() als wij nederlanders niks doen dan komt het er zowiezo!! dus stemmen met die hap!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee hoor, Den Haag belooft dat ze dat niet gaan doen hoor, echt! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
D'r is al een behoorlijk topic over. De old timers komen vooralsnog niet in de problemen, maar ook daar willen ze wat aan gaan doen. Er komen in ieder geval geen oldtimers meer bij, omdat alles van 87 en later niet meer onder die wet valt. Wanneer de km-heffings regeling wordt ingevoerd denken ze nauwelijks meer oldtimers in Nederland te hebben, dus die groep is financiëel niet meer interessant voor ze.
|
|||
|
|||
![]() als dat zo is koop ik mijn derde oldtimer er bij. prop ik er gewoon moderne techniek in. ze kenne me wat.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Doe maar, en dan ga ik heffingen op dat plaatje invoeren, zodat ik tenminste nog auto kan rijden. M'n "naam" staat er op. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Koop gewoon een wagen van voor 1987 als daily.
En voor het weekend een leuke bak ![]()
|
||||
|
||||
![]() Voor mensen met auto's na 1987 is de km-heffing interessant als het bezit niet meer wordt belast hoor!
Er is geen eerlijker belasting dan KM-heffing. Over de concrete uitwerking ervan .. die moet aan enorm veel juridische eisen voldoen, dus enig vertrouwen heb ik er wel in. Maar ja, mensen willen geen veranderingen van systemen he. Stel je voor: er was géén belasting op auto's. Als je dan zou moeten kiezen voor een KM-heffing, of een heffing op het bezit van een voertuig... wat zou je dan logisch vinden? Psies. Jens |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb je uberhaubt de regels gelezen waaraan een bestuurder moet voldoen met een ingebouwd kastje.. stel je voor dat ie kapot gaat, dan riskeer je 4 jaar gevangenis straf en een boete van 74.000 euro. elke auto krijgt zo'n kastje.. de werking hiervan is die gegarandeerd foutloos? verdiep je er eens in Jens voordat je roept van mensen willen geen verandering..