|
|||
|
|||
versnellingsbak golf 2 gtd bj 83
Hallo ik heb een golf gtd uit 84.
Ik heb onlangs een motor gekocht aangezien de mijne helemaal was versleten. Nu ik de oude motor eruit heb verschilt deze met de nieuwe. Dit is de oude versnellingsbak (zijaanzicht) Dit is de Nieuwe versnellingsbak (zijaanzicht) Dit is de oude versnellingbak (bovenaanzicht) Dit is de nieuwe versnellingsbak (bovenaanzicht) Je ziet een duidelijk verschil van een soort stekker, en bij de oude zit er een of andere indicator op, en bij de nieuwe niet. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is hiertussen en wat dit voor gevolgen zal hebben? En hoe ik dit eventueel op kan lossen BVD! joost van Alst Last edited by joost van alst : 26-10-2009 at 13:46. |
|
||||
|
||||
Dat is voor de achteruitrijlichten als je die aansluit doen je achterlichten het als je hem in zijn achteruit doet Sluit je hem niet aan dan doen ze het niet maar achteruitrijlichten is volgens mij niet verplicht
|
|
|||
|
|||
Die nieuwe bak is de juiste bak !
Dat is een sensor voor het achteruitrijlicht.
|
||||
|
||||
als ik mij niet vergis , is de nieuwe bak , een ouder type dan de eerste bak .
heb ook allemaal zo'n bakken liggen zoals je nieuwe , die vorige bak heb ik zelf nog niet veel gezien . |
|
|||
|
|||
Deden je achteruitrijlichten het??
De oud bak is van een golf 3!! De nieuwe is de orginele,zitten 2 stekkers op Als ik het goed zeg zwart/rood en blauw/rood |
|
||||
|
||||
Ik heb ook een golf 3 td bak achter me blok maar die is ook gewoon met 2 stekkertjes
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties! Ik heb echter nog een vraagje:
Op het bovenaanzicht van de nieuwe bak lijkt het of er een slang aangesloten moet worden (wat voor slang?), of moet dit gewoon 'afgedopt' worden? Wat is trouwens de functie van dit pijpje? Alvast bedankt voor de reacties!! groeten Jo |
|
||||
|
||||
Daar moet een kunststof dop in, is om naar de kerf op je vliegwiel te kunnen loeren om de boel op tijd te zetten
Bestelnummers: 020301129B plug 020301132 dop Of op de sloop halen natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Boven de schakelas is de ontluchting
Die moet met een los dopje afgedicht worden 014 301 485 Als je die echt afsluit komt het een x langs de keerringen naar buiten |