|
|||
|
|||
16" 2delige Compomotive Velgen
Hallo, wegens aankoop nieuwe wagen verkoop ik mijn velgen.
Op mn nieuwe auto staan BBS velgskes dus zijn mn compomotives overbodig geworden. Het zijn 16" compomotive velgen, super lichten velgen. 5x108 (vlak hart, dus kan omgeboord worden, of gebruik van adapters) et ergens tussen de et20 en et30 8,25j breed gepolijst geen stoeprand schade geen naafdeksels aanwezig, maar kunnen nog gewoon besteld worden Dienen voor het mooist een keer opnieuwe gepolijst/ gespoten te worden. Er staan splinternieuwe uniroyal rainsport 2 banden op die nog niet gedraaid hebben. Velgen kunnen ook geruild worden met 5x100 velgskes moeten wel met banden zijn. LAATSTE PRIJSVERLAGIG IS 350€. Kan ook geruild worden tegen een installatie of iets dergelijks voor GOLF 3 GTI 8V ENKEL INDIEN ECHTE INTERESSE. Last edited by Croesje : 11-10-2009 at 16:20. |
|
||||
|
||||
Ik zie uniroyal rainsport 2? Geen conti's?
|
|
|||
|
|||
Ja mijn excuses daarvoor had verkeerde naam getypt maar is ondertussen aangepast.
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
is dit met springbouten te overbruggen naar 5x100 ?
|
|
||||
|
||||
Nee.
|
|
|||
|
|||
omboren word denk ik lastig omdat je dan je bevestigings punt van de naafdeksel verliest ?
Ik ga eens informeren hoe dat zit en wat zoiets kost.. vind dit een mooi setje voor onder mijn mk3 |
|
|||
|
|||
Quote:
Kwamen normaal zelf ook onder mn mk3 maar toen ik mn gti kocht kon ik er een setje bbs velgen bijkopen. Naafdeksel kan je eventueel ook ergens cnc laten frezen dan past ie altijd. |
|
|||
|
|||
of een paar gti/vr6 naven op je mk3 zetten en je bent er ook
|
|
|||
|
|||
gti naven zijn toch 5x100?? enige oplossing is omboren of adapters.
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up