|
||||
|
||||
Volkswagen Golf 1.1 C uit 83'
hallo,
hier een link voor gegevens van de auto., de auto is in prima staat! een paar kleine plekjes(deukje achterklep,motorkap en wat krasjes) eenpaar kleine plekjes roest, maar niet doorgeroest!!!! er zit tot juli 2011 apk op. laats nog nagekeken, bougies, olie, remmerij, en nog wat kleine dingetjes. a 400 euro! nota aanwezig. start wel afentoe rot. moet een beetje gespeeld worden met de shoke. eteken bewijzen deel 2 en 3 orgineel. 187000 +- rij er nog wel is het weeked in. reden dat ik hem vekoop is én omdat ik net ben verhuist en er geen plek meer voor heb, én omdat ik hem nergens kan stallen in de winter.kan wel, maar kan ik niet betalen. er zit ook nog een goedkoop schroefsetje onder, functioneerd gewoon goed! orginele veren heb ik erbij. ook zitten er nog traanplaat aluminium matten bij. word verkocht op doodgewoon staal met redelijke banden. wielen op de foto zijn niet van mij. vraagpris 1300 euro. 06-10854824 patrick bezichteging in heinenoord. |
|
||||
|
||||
1100?
of een goed bod? |
|
||||
|
||||
oke jongens!!!!!
950 euro.....!!! zit een nota bij van €400+ je krijgt er bbs velgen bij, niet veel bijzonders. ik hoor snel en graag van jullie! |
|
|||
|
|||
waar af te halen ?
700 is hij verkocht |
|
||||
|
||||
Quote:
lezen !! Heinenoord !!
|
||||
|
||||
Quote:
lezen is lastig soms !! Quote:
|
|||
|
|||
lezen is niet lastig maar waar licht dat plaatsje dan???
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
nog te koop?
|
|