![]() |
|
|||
|
|||
![]() Orgineele jetta GTX (GTI) 1.8 16v PL
Weitec verlagingsveren BBS Schumacher colection velgen Half leder interieur (orgineel) Klasse 3 alarm met startonderbreking orgineele gti pook met verlichting Schrick nokkenassen Spagheti uitlaatspruitstuk Orgineele mistlampen voor. Orgineele gti achterlichten achterdeuren gecleaned Motor loopt goed, draaiend te horen. versnelingsbak defect. zou dus moeten worden vervangen. Apk verlopen en kan dus ivm versnellingsbak niet worden gekeurd. wel is hij naar de keuring geweest. afkeurpunten. handrem rechts achter zit vast remleiding rechts achter is gecorodeerd. gat in kofferbak (vorige eigenaar heeft hier een stuk uitgeslepen ivm met embleemloos maken.) hier is een nieuw deel bij voorzien wat er in gezet kan worden. achterdeuren niet langs buiten te openen. hiervoor heb ik 2 andere achterdeuren liggen. (voor keuring) Voor meer info mailen of bellen (savonds 0622791355) |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou er maar een prijs bij zetten als ik jou was
![]()
|
|||
|
|||
![]() dat is die rode van mp denk ik..
|
|
||||
|
||||
![]() Weet ik wel zeker dat het om die rode gaat. die heeft geen klinken in de achter deuren zitten
|
||||
|
||||
![]() foto's??