|
||||
|
||||
golf 1 1980 UPDATE 27-3-09
Deze golf heb ik een tijdje geleden gekocht
het is een 1800 16v uit een scirocco en het werd nu maar eens tijd om m goed onderhanden te laten nemem daarbij kwam toch nog wel heel wat rottigheid naar boven plaatwerk wat vervangen is/wordt linker en rechter voorscherm linkerdeur motorkap spatbordranden achter binnenspatbordranden achter linker en rechter buitendorpels tussenpaneel kofferklep (wordt helemaal strak ) antenne gat wordt verwijderd verder komen er de korte bumpers van voor 1980 op en worden alle rubbers vervangen de pezen van de ramen worden allemaal crome chrome sierlijsten chrome spiegels chrome tankdeksel nieuwe grill met chrome rand nieuwe koplampen en achterlichten de motorruimte wacht ik nog mee die komt pas later aan de beurt maar hier de fotos Arno binnenkort zullen meer fotos volgen Last edited by smotz : 29-03-2009 at 08:31. Reason: golf 1 1980 UPDATE 27-3-09 |
|
||||
|
||||
leuk zo'n projeckt je denkt dat het kleine dingen zijn, en tot slot trek je hem helemaal uit elkaar, drie jaar geleden ook gedaan helemaal uit elkaar getrokken en dar heb je later veel profeit van!!
succes met je projeckt en mocht je nog onderdelen zoeken ik heb hier eventueel nog wel iets liggen. |
|
||||
|
||||
wat een bak en braad wer achter in de hoek aan de binnenkant van de kofferbak. maak er wat moois van.
|
||||
|
||||
damn.. en toen hij te koop stond zag hij er zo mooi uit.
|
||||
|
||||
Zo zie maar weer dat uiterlijke schoonheid helaas kan bedriegen......
Van je complete aanpak zul je inderdaad alleen maar profijt van hebben. Veel succes met je project! |
|
||||
|
||||
Oei....hopelijk heb je niet de vraagprijs betaald toen...
Maar blijft een leuke auto,zeker met die Porsche wielen eronder.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
nee heb gelukkig niet de vraagprijs betaald
maar goedkoop was ie ook niet ! maar ja je kunt niet alles weten ze hadden zelfs kit in 1 dorpel gespoten ! en onderkant binnenschermen glad gesmeerd met zwarte kit zodat je geen rottigheid voelde en zag maar al t rotte plaatwerk wordt weer door nieuw duits plaatwerk vervangen en dan wordt t wel weer wat ! de kleur van de auto wordt blauw en dat wordt blauw van de nieuwe evo of van de Lamborghini Last edited by smotz : 02-05-2009 at 11:00. |
|
||||
|
||||
Dat vind ik persoonlijk jammer. kleur in combi met wielen was zn sterke punt nu juist.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt, maar dit "pfuschwerk": Quote:
zou 'n blinde nog haast hebben kunnen zien. Succes met de werkzaamheden.
|
||||
|
||||
zat bekleding overheen geplakt en je ga voordat je zon auto koopt niet
overal alle bekleding weghalen toch ? maar dit wordt er uitgeslepen en er nieuw ingemaakt maar wat zijn t een prutzers geweest ! |
|
||||
|
||||
Nee, bekleding weghalen voordat je een auto koopt zal een verkoper in de meeste gevallen niet willen hebben.
Ik ging ervan uit dat daar niet was bekleed, maargoed, bekleding kan natuurlijk wel, compleet beklede Golf 1 kofferruimte's heb ik ook al eens gezien.
|
||||
|
||||
Op deze plek zit ook niet echt bekleding, hier zit normaal een zwarte plastic kap overheen, die zit er op geplakt en zal in de meeste gevallen barsten/scheuren als je hem los trekt. Bij mij in ieder geval wel.
Jammer dat je hem in een Mitsubishi kleur gaat spuiten. VW heeft zelf ook mooie kleuren, zoals bbijvoorbeeld de originele kleur Bahama Blauw Metallic, zoals de mijne. Succes ermee, wordt in ieder geval grondig aangepakt en dat zien we graag. |
|
||||
|
||||
Zo we zijn weer een paar weekjes verder dus weer tijd voor wat fotos
het gaat lekker verder ! alleen nog meer plekjes tegen gekomen ! motorruimte wordt waarschijnlijk ook aangepakt ! want zijn nu toch al zo bezig ! hier de nieuwe foto Last edited by smotz : 15-03-2009 at 08:21. |
|
||||
|
||||
zijn er hier nog mensen die tips hebben over waar ik de computer moet laten als
de waterbak weg gaat ! dit zelfde geld voor de accu en ruitensproeier ! zetten de meeste dit in het reserve wiel ? en waar laat je de kabels dan langs lopen ? Arno |
|
||||
|
||||
je ben lekker bezig zo te zien altijd leuk zo een project alleen kost het zoveel tijd he...
mocht je nog een strakke achterklep zoeken ik heb er nog eentje liggen (alles is dicht) ben benieuwd naar het eind resultaat.
|
|||
|
|||
Ziet er al heel goed uit, word weer een mooie mk1.
Ben benieuwd naar het eind resultaat, succes verder !
|
|||
|
|||
Lekkere krokante 1
Gelukkig wordt ze goed aan gepakt en niet naar de sloop Suc6 |
|
||||
|
||||
Ziet er al heel goed uit, word weer een mooie mk1.
Hat een vraagje ,wat voor hemeltje zat er in deze golf 1 ? Een gevoone,of een hard schuum hemel,net zo als bij golf 2? (omdat je de binnen verlichting in het midden hebt op de foto,daarom de vraag.) |
|
|||
|
|||
leuk project en word degelijk aangepakt! alleen heb ik zo mijn vraagtekens, omdat je alles er eerst uitslijpt en dan weer netjes wilt maken. je kan nu namelijk nergens meer van uitgaan omdat je bijna alles er af hebt geslepen! [moeilijker voor je zelf om weer netjes te herstellen]
|