|
||||
|
||||
nice, mooi bakkie... echt in goede staat nog...
|
|
|||
|
|||
Ehh, wat moet er aan opgeknapt worden dan?
|
|||
|
|||
Mooi bakkie man !
niks meer aan doen lekker orgineel houden |
|
||||
|
||||
Tsja, opgeknapt, hij is totaal niet rot of, nergens door. Alleen heeft ie op een aantal plekken (dakdragerrail ed.) geen lak meer zitten, daar vormd zich oppervlakkige roest. Moet dus een keer aangepakt worden voordat het erger word.
Motorisch zou ik er graag nog iets meer uit willen halen en het onderstel wat verbeteren (hang effect weg). |
|
|||
|
|||
hele mooie bak. Strak in de lak. Mooie kleur. mooie bumpers. Maar 1 ding, dat is misschien persoonsgebonden hoor. Maar persoonlijk vind ik een 2 deurs mooier als een 4 deurs. Maar verder heel netjes.
|
|||
|
|||
Oh oh oh, wat een vreselijk lelijk hok zeg :biggrin: ! Nee ff serieus, blijft er leuk uit zien marc, nu alleen nog wat chrome Teile, schroefset en een leuk setje Htn Rennsport / BBS hoepels.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, gaat ooit nog wel eens goed komen polman. Ik heb nog op jouw hok gestemd op vwfix maar dat rare ding blijft voorstaan iedereen stemmen dus :biggrin: mzl |
|
|||
|
|||
Ja schandalig he, dat Toys R Us bak ineens zo ver voor staat ! Dat ding is trouwens 1 van de 264 stuks, die in die clown look, in '96 uit de fabriek is komen rollen.
Oh ja, wat betreft dat "hang effect" dat is heel simpel opgelost, gewoon die 100 kg sub kist eruit flikkeren, dan staat hij weer netjes recht :p de mzzl |
|
||||
|
||||
mooie golf,
kleur is ook goed! |
|
|||
|
|||
hoi,
mooie auto, echt geen roest zichtbaar... maar die chromen bumpers, zijn die verweerd of zijn ze alleen van staal, want de bumpers uit die tijd blonken als spiegels. verder rustig genieten en niet teveel aan doen, rijdt ie het langst. zoek nog een leuke winterauto, misschien ken er nog ergens een wintertype 1 te koop, die van mij is nu gestald. zou het wel een beetje zonde vinden als je de winter doorgolft met die mooie auto. |
|
|||
|
|||
Wat een gave bak, komt ie net uit de showroom??? Toppertje.
|
|
|||
|
|||
T wordt steeds leuker op de Nederlandse wegen zo; Weer een erbij!
Mooie Golf niks aan doen, behalve plat op de pens en leuke wieltjes, al vindt ik laag met standaard staal ook wel leuk, maar dat rijdt weer voor geen meter...
|
|||
|
|||
wowh super auto, kwijl foto's... hoe mooi is die nog zeg!!! pfff...
ff wat dingen die in me opkomen: - benzinefilter mag vervangen worden volgens mij, ziet eruit als een heeeel oud model (maarja, als ie niet vies is kan het ook niet zoveel kwaad volgens mij, ik zou het doen iig...) - en die plekken zonder lak... vlug ff een spuitbusje in de kleur van je auto laten maken en erop spuiten voordat het doorroest... |
|
||||
|
||||
idd mooi bakkie! en gauw die plekjes bij werken ja, zonde als tie daar op doorrot! beter nu ff lelijk dan strak onherstelbaar
en volgens mij had je er ook met gewoon grijs gespoten bumpers hoor, hadden wij vroegah hiero thuis ook |
|
||||
|
||||
Die is idd niet moeilijk te onthouden
34 uhm 79 Heb thuis een polootje staan met een kenteken voor alleen 's middag : 00-PM-00 Zijn tevens mijn initialen...
|
||||
|
||||
Damn! Ziet er mooi uit!
potje verlagen, GTI stuurtje erin, correcte velgjes, en klaar ben je! Ook geen chroom ajb, daar worden we nu mee doodgegooid... |
|
||||
|
||||
mooie kar
|
|
||||
|
||||
mooie mk1
verlage en een ander wieltje en toeren maar |