|
||||
|
||||
Iemand een schema van Kufatech Cruise control
Ik zie bij kufatech allemaal van die setjes waarmee je achteraf een cruise control in kan bouwen.
Nu heeft mijn project auto geen cruise control maar je kunt er wel zo'n achteraf setje voor kopen. Het gaat in mijn geval dus om de audi TT 3.2 die ik gesloopt heb voor mijn project. Nu heb ik op de sloop al zo'n hendel gevonden uit een passat 3bg want volgens mij is het van die jaren allemaal 1 pot nat (golf 4, audi tt, passat, bora enz) Er zijn maar een stuk of 4 draden die er voor zorgen dat de cruise control te bedienen is. Nu mijn vraag is er iemand die ooit eens zoiets heeft besteld en hier zo'n schema bij heeft gekregen? Ik zou graag dat schema ook willen hebben Want wellicht dat ik het dan ook werkend kan krijgen. Een ander duidelijk schema vanaf de knipperlicht hendel naar het motorregelapparaat is ook goed
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info Last edited by bprijs : 31-07-2012 at 22:06. |
|
||||
|
||||
Nog maar een keer een upje, is er niemand die dit heeft?
Of een duidelijk schema hoe ik de cruise control kan aansluiten?
|
|||
|
|||
Heb je hier mischien wat aan?
http://www.motor-talk.de/forum/akti...chmentId=676202 Daar heb ik me mee kunnen redden toen ik heb ingebouwd in mijn s6
|
||||
|
||||
pm
|
|
||||
|
||||
Kijk eens op je meel
|