|
||||
|
||||
verlagingset
Hallo,
Ik heb de volgende set gekocht link Op de foto heeft de set ook een veer poot (onderste gedeelte) maar niet in de geleverde set. Ik heb de winkel gebeld maar deze zegt dat dat klopt en dat de foto alleen als voorbeeld is. Is dit normaal. Ik ging ervan uit dat het compleet zou zijn. Groet, Arno
|
||||
|
||||
Wat een oplichters.
Ik zou ook een complete verlagings set verwachten. Dus je hebt alleen de veren gekregen! Ik zou die zooi retour sturen.
|
||||
|
||||
Quote:
Er zaten 4 schobrekers in de set en vier veren. Verder nog wat klein spul zoals veer schotels.
|
||||
|
||||
Wat is dan het probleem?
|
||||
|
||||
ik snap het probleem ook niet
andere merken leveren dit er ook niet bij (zoals mijn weitec setjes die ik gehad heb) je moet gewoon de oude patroon uit de veerpoten halen voor en daar de nieuwe inzetten
|
||||
|
||||
Quote:
De oude zijn erg verroest en wilde daarvoor nieuwe. Plus dat het veel werk scheeld met vervangen. Nu moet ik eerst de oude schoonmaken en spuiten. Dit was nu juist niet de bedoeling.
|
||||
|
||||
gewoon retour die handel, je verwachte een complete set.
|
||||
|
||||
En anders koop je toch gewoon een schroefsetje?
|
|
||||
|
||||
a) Ja, het is gebruikelijk
b) Ja, het is misleiding (want weet jij veel dat het gebruikelijk is) c) als je het terugstuurt heb je nog steeds dezelfde veerpoten en staat je auto nog net zo hoog... Bij een andere leverancier heb je namelijk hetzelfde verhaal?!
|
||||
|
||||
Wat voor auto heb je? Bij sommige types worden inderdaad alleen de inserts geleverd. De leverancier waarvan ik de sets heb, levert bij de meeste auto's gewoon een complete set inclusief de buitenhulzen, dus niet alleen het binnenwerk.
|
|
||||
|
||||
moet het op zijn minst erbij staan.
|
||||
|
||||
Het is van ta technics en het is voor een golf 1 cabrio uit 85.
Ik heb maar besloten om het zwikkie te houden al voel ik me wel bedonderd. Het terugsturen kost ook weer geld en leverd een hoop gezeik op. Er zit zelfs geen handleiding bij hoe het zooitje in elkaar hoort.