|
|||
|
|||
all show no go
hallo
ik ben mark woon in stadskanaal , ben automonteur en ben 22 jaar en wou mij via deze weg even voorstellen , en mijn golf laten zien waar ik druk mee bezig ben het is orginele nederlandse golf van 1990 een 1300 multi point injectie 4 bak hij was orgineel toen ik hem kocht zoals te zien op de foto , van een oude man geweest ( echt waar haha ) alle boekjes erbij en had toen ik hem kocht 167000 gelopen orgineel nu staat de teller op 180000 , ik wil er een wolfsburg edition van maken qua uiterlijk en aan de binnenzijde een mix van gti en wolfsburg edition van het zomer ff wat meer foto,s maken ivm met het weer heb nu stalen velgen eronder en er zit nu een gti verbredings set om heen wat nog niet op de foto,s staat , nou hoop dat jullie het wat vinden groeten mark |
|
||||
|
||||
Wilkommen...
Mooie mk2 voor het mooie mag ie wel wat lager voor de rest knap werk geleverd dusver
|
||||
|
||||
mooie mk2,lenso's staan er goed onder
ik vind het persoonlijk alleen een beetje jammer dat bijna iedereen z'n mk2 ombouwt naar dikke bumpers.
|
|||
|
|||
ja klopt mag ook lager kan niet alles in 1 x doen deze veren had ik nog liggen hij is al lager nu heb al andere veren maar heb de lenso,s er nog niet weer onder gehad maar ja toch maar sparen voor schroefset , zit aan die nieuwe lenso,s te denken die 9j,s aan de achterzijde maar dan met zwart hart aan de achterzijde en die andere overspuiten aan de voor zijde had al andere uitlaat en dat soort dingen ( supersprint ) en interieur wil ik een corrado dash een echte schaap in wolfs kleren word het vandaar dat het ook een wolfsburg edition moet worden
|
|
|||
|
|||
een wolfsburg zal het nooit worden, maar je kan hem er wel op laten lijken... ik zou zelf niet voor lenso's gaan, dan ga ik liever een set rm's zelf (laten) opknappen
|
|||
|
|||
Quote:
nee duh ik weet ook dat het nooit een wob zal worden anders had mijn ex wob hier wel gestaan ik bedoel alleen maar dat het in die trend word omgebouwd |
|
||||
|
||||
Scheelt ook dat de Wolsburg Edition alleen in the States zijn geleverd.
En hier zijn wel de Edition One en Blue geleverd Maar welkom hier! |
|
||||
|
||||
haha joah mooi grijs is niet lelijk:P:P joah t mag van mij wel weer zomer worden heb t wel gehad met die sneeuwprut word echt tijd voor een grondige poetsbeurt. word weer een druk jaar om t waslijstje van things to do wat kleiner te krijgen laterssss paaaane
|
|
|||
|
|||
Quote:
en als je het doet, doe het dan goed welkom hier Last edited by Alberto : 12-01-2010 at 07:32. |
|
||||
|
||||
Alweer iemand "uut Knoal" !!
Welkom, en ik heb je auto wel eens gespot geloof ik. Ben niet zo'n fan van de koplampen, maar ieder z'n meug he !!
|
||||
|
||||
hey,,
leuke golf,, trouwens welkom |
|
|||
|
|||
hallo,
welkom op het forum mooie golf trouwens komt me bekend voor haha maare zal hem vanavond wel weer zien |
|
|||
|
|||
Hey welcom,
mooie golf ziet er allemaal goed uit ben benieuwd hoe dat ie wordt. gr |
|
||||
|
||||
Welkom hier, maak je deze nog lager of???
|
||||
|
||||
Welkom hier,mooie wagen man!
Spot hem vast wel eeen keer in stadskanaal |
|
|||
|
|||
Quote:
Of ombouwt naar een WOB of edition Zoek dan verder en koop een echte WOB. |
|
||||
|
||||
Welkom! Lekker doen wat je zelf mooi vind
|
|||
|
|||
Mooie auto heb je daar.
Groeten van uit Musselkanaal |
|
||||
|
||||
Quote:
Duurt niet lang meer, dan wil iedereen weer smalle bumpers met chromen pezen (als dat nu al niet zo is) Mooi autootje. Vond m al mooi bij aankoop en nu nog steeds (zo op de foto) best mooi. Alleen had ik t anders aangepakt Succes ermee en ik zie m vast wel eens in knoal |
|
||||
|
||||
hoop het,heb nog een leuk setje GL's liggen...