|
||||
|
||||
Onderdelen caddy 1 , 16v 1984 benzine
Mijn caddy gaat in onderdelen weg.
Chassis is zo rot als een banaan maar het nummer is nog goed. In december is het een oldtimer : 200 euro 1.8 16v PL motor blok. Kop is gereviseerd, nieuwe lagers , nieuwe waterpomp, zuigerveren. met inlaat , dynamo , spinnenkop versnellingsbak kabelboom en zekeringskast. compleet dus. Motorblok ligt nu nog uitelkaar dus is te bekijken . : doe een bod. Achterklep caddy : heeft roest : 75 euro (slot aan de zijkant) Deuren is goede staat ,roestvrij ,met raam (orgineel volkswagen) en mechanisme : 50 euro per stuk. voorruit (orgineel volkswagen) : 30 euro er komen nog wat onderdelen bij en morgen komen de foto's Gr
golf 1 gti '77 under construction Passat dsl '80 130 PK TDI Passat station 2004 130 PK TDI Last edited by cloontje : 20-10-2009 at 19:16. |
|
||||
|
||||
ben wel ge intreseert in het chasie
|
|
|||
|
|||
ik heb nog wel belang bij het chassis de mijne de bekende party caddy is een diesel op kenteken ,,,en heeft al geruime tijd een gti motor en om een rdw keuring het niet gaat worden meteen ernstig hydrolish verlaagd onderstel
wil ik die van jouw wel dr bij voor het kenteken groeten jarno Quote:
|
||||
|
||||
up
|
|||
|
|||
doe je toevallig ook remmerij delen weg?
moet nog het 1 en ander aanschaffen voor mijn golf1.. groeten jory |