|
|||
|
|||
Adresje voor drukslangen . . .
Nu heb ik nog best wel wat reserve spullen liggen, maar net natuurlijk niet wat ik zoek . . .
Ik heb een drukslang van de rembekrachtiger en verder nodig . . . Volkswagen kan er niet meer aankomen, Classic-parts heeft het ook niet meer, Dolf van Eijk in Rotterdam zou ook niet weten waar je zoiets kan zoeken, dus hier maar even een oproep. Weet iemand een adresje waar je zoiets kan laten maken of wel losse onderdelen voor kan bestellen ?? Zoiets moet toch nog wel ergens te vinden zijn zou je zeggen . . . Ik zoek dus oa slang nummer 3 . . . vooral het verbindingsstukje ( onder nummer 12 ) is dan het meeste gezocht . . . |
|
||||
|
||||
hydraulic boer heeft het denk ik wel.. dus even in de agrarische hoek spitten
|
||||
|
||||
Misschien makkelijk om te zeggen maar op de sloperijen liggen genoeg ze blijven vaan zitten misschien moet je een ander model/type pakken maar ze doen allemaal hetzelfde dus dat zou geen probleem moeten zijn.
|
||||
|
||||
Je kunt vaak een iets uitgebreidere pakken en kanaaltjes afdoppen.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties voorzover . . .
Een uitgebreidere heb ik juist nodig van de latere types heb ik er nog wel een paar, maar kom juist 1 aansluiting tekort . . . De linker van de foto zoek ik dus, van de rechter zijn er nog zat te vinden. Bij de linker onderin, zie je nog 1 zwart pennetje uitsteken, hier hoort er nog 1 ( links ) naast te zitten welke zich nu waarschijnlijk ergens in het hiernamaals zal bevinden . . . rechts ernaast, zie je dus het soort van T-stukje . . . ik heb er dus zo 1 nodig, alleen dan met 2 hele pennetjes . . . @ Gerard : ik kan dus bij wijze van spreken van welk merk dan ook er 1 pakken, als ze toch hetzelfde doen ?? Hier in de regio zijn er nog maar weinig oude Golfjes 2 te vinden . . . vergemakkelijkt het zoeken wellicht iets. |
|
||||
|
||||
Kun je geen aftakkinkje maken?
|
|
||||
|
||||
Ja je kan in principe van elke golf2/3 etc wel 1 afpakken ze doen allemaal hetzelfde dus geen meer druk of wat dan ook.
Alleen ze hebben andere knikken erin dus 1 zoeken die erop lijkt.
|
||||
|
||||
volgens mij zit er op mijn golf 3 tdi ook zo'n zelfde koppelingetje, dus daar kun je ook op zoeken.
|
||||
|
||||
Kun je bij Samco oid niet zo'n slang krijgen?
|
|||
|
|||
Quote:
De slangen bv wel, alleen ook zij hebben de koppelstukken niet . . . Ik ga vandaag eens even opzoek naar een Golfje TDI . . . |
|
|||
|
|||
dat "koppelstukje" is nog gewoon te bestellen bij vw hoor, is een terugslagklep
|
||||
|
||||
Ik ga vanavond even in mijn onderdelenbak kijken, als ik niet antwoord PB dan even want ik meen dat ik deze wel voor je hebt.
En heel misschien ook nog wel een stuk slang.