|
||||
|
||||
Romar
Hallo, ook maar even voorstellen!
Ben Romar willems en ben woonachtig in loenen Gld Al een tijdje meelezend op dit forum... Na heel wat jaartjes in de vertrouwde vwtjes te hebben gereden zoals 2x golf2 Gti 16v en een polo g40, kon ik het echt niet laten om weer iets leuks te kopen, en er wat moois mee te gaan doen! Ben nog zoek naar orginele Grill met chroom randje en enkele koplampen en natuurlijk hele dikke BBS'en met de welbekende gepolijste rand! Leuke heldere knippers erin en achterlampen rood/wit en dan kan ie wel weer ff! Auto heeft 214000 km gelopen en daar is echt weinig van te merken, echt de complete historie van de auto zit erbij vanaf de datum dat ie uit fabriek kwam rollen tot nu ongeveer! Gewoon alle beurten gehad en best dikke rekeningen er tussen zitten, echt complimenten voor de vorige eigenaren! Bij de aankoop gebruik kunnen maken van een brug om alles te checken 2 Apk puntjes en wel, aandrijfashoes en handrem, rest is ok! Heeft rond het jaar 2000 lichte deurschade gehad en iets schade aan achterscherm, heb zelfs de foto's ervan erbij gekregen! Daarna is ie compleet overgespoten in zwart, wat mij toch veel beter lijkt Auto was hiervoor rood! De kap die er nu opzit is bijna nieuw en gelukkig waterdicht na enig testen Mvgr. Romar Last edited by Romar : 19-11-2009 at 21:55. |
|
|||
|
|||
jo man mooie bak gekocht!!!!!
kom hem eens een keer laten zien!!!! zie je nog wel weer mzzzlll!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Komt voor de bakker Lammert.... ziet me deze week wel een x verschijnen |