|
||||
|
||||
Frans zijn Jetta US '91
Hallo,
Sinds gister ben ik eigenaar geworden van een Jetta US '91 (dikke bumpers) ipv van mat grijse mk2 gti Zal snel lijstje met spec. erbij zetten, maar wou hem vast met jullie delen! Hier linkje met de foto's van andere eigenaar: http://www.mijnalbum.nl/Album=C4VMQUB6 Gaan wel wat dingen veranderen : - Verlaging is nu vaste set en schroefset is besteld ( kan ie weer platter natuurlijk zo is toch echt te hoog ) - Heb Orginele SML geplaatst en orginele achterlichten - En Wielen ben ik naar op zoek, maar weet niet wat ik wil haha wel 15 inch dus als iemand wat heeft of weet hoor ik het graag Vanavond volgen mijn eigen foto's, want momenteel ligt wagen uit elkaar voor de grote schoonmaak. Dus snel betere foto's Groetjes Frans |
|
||||
|
||||
Zie je nou wel, ik zag die auto gisteren al rijden hier, en toen zag ik die kerel die in die auto reed in je GTi rijden.
Leuke aanwinst, misschien moeten we er bij jou ook maar eens een dubclub stickert opplakken Ben benieuwd naar de nieuwe foto's!
|
||||
|
||||
Quote:
En anders kom je even langs met je stickers :P Ben nu aan het werk en wagen staat achter. of vanavond ben bezig met opruimen haha Groetjes Frans |
|
||||
|
||||
Quote:
De stickers liggen nu bij Rick.. ik zal 'm wel even een sms sturen. Ben nu even wat voor m'n sollicitatie bezig, als ik klaar ben kom ik wel even langs.
|
|||
|
|||
Ik reageer 2 dagen niet en de wereld is veranderd ??
Hoe zit je volgende week ?? |
|
||||
|
||||
Is de oude van Rick!
Kolk in de tank en rotterij bij het voorraam! Volgens mij was hij er ondanks dat, best wijs mee! |
|
||||
|
||||
Quote:
ik ben toch achter in de gang bezig met de wagen ! dus als je langs wilt komen kan dat misschien tot straks Quote:
Haha idd maar stuur even een pb voor wat af te spreken want ik kan heel de week volgend week ! Quote:
okay dat rotte plekje idd, maar wat is exact kolk in de tank ? nooit van gehoord eigenlijk?? Groetjes |
|
||||
|
||||
waarschijnlijk zal hij wel bedoelen dat hij hem wel lust zeg maar(niet erg zuinig is) denk ik.
Ik zal hem wel een keer zien rijden in oss. Gr Thijs
|
|||
|
|||
Zuinig zijn die US Jetta's zowiezo niet, 1.8 met airco enz enz...
Mijne liep 1 op 7 toen. On topic : Leuke Jetta, plekjes aanpaken en je hebt een unieke auto ! |
|
||||
|
||||
Quote:
1 op 7 is wat erg gek, dat zal wel in mijlen zijn. Als ik het omreken naar kilometers kom ik op 1 op 11, dat komt wat meer in de richting van het verbruik van mijn US Jetta.
|
|||
|
|||
Mijne was een automaat dus wellicht iets minder zuinig ?
Zat geen mijlenteller in, Canada heeft gewoon kilometers . |
|
|||
|
|||
Vet man dikke jetta hoor heb m al en paar keer gezien!
spreekje weer man |
|
||||
|
||||
Knap karretje Frans!
Bel even als je naar Remco gaat, als ik thuis ben kan je gelijk dat kapje meenemen en kan ik de auto ff bewonderen. Later vd week ga ik ook nog naar Peter, als ik je dan nog niet gesproken heb rij ik wel ff langs.
|
||||
|
||||
new rims 05/07
Zo heb even weinig tijd, maar wou toch even deze 2 foto's met jullie delen
mijn nieuwe wieltjes! Porsche Boxster 16 inch 6J en 7J met 165/40/16 Alleen moet ie nu echt verder plat anders is het echt geen gezicht haha de foto's : groot formaat deze link ! http://www.mijnalbum.nl/Album=M36ZSWP6 bedankt voor de rest van de reacties alvast! |
|
||||
|
||||
Mooie combo, gaat echt mooi staan als de jetta wat platter ligt
|
|||
|
|||
dikke jetta maar de velgen vind ik persoonlijk minder.
wanneer bouwen we verder? |
|
||||
|
||||
Ja op foto komen stuk minder mooi over
want zijn ook gepolijst en voor dikkere adapter nog! En omlaag natuurlijk! Zodra ik dash heb hoor je van me! Quote:
|
|
||||
|
||||
Op foto is inderdaad altijd moeilijk vast te leggen.
Maar geloof mij, ze zijn echt mooi en uniek Iets platter mag die inderdaad nog maar zoals je al zei, dat komt nog. Veel plezier ermee
|
||||
|
||||
Supert.. gaat af zijn met de nodige verlaging!
Toch goeie tip die je hebt gehad of niet dan
|
||||
|
||||
Wat hangt die bumper voren scheef. Is het houdertje afgebroken?
Ik zeg het niet vaak, maar ik zou voor BBS-en gaan. Deze velgen zijn ook gaaf, zeker als ie lager is, maar denk dat BBS-en beter zouden staan.