|
|||
|
|||
golf 1 TD uit 81
hallo allemaal,
ik bied mijn golfje te koop omdat het mij te veel tijd en moeite gaat kosten om em door de apk te krijgen. dus voor de geintreseerden: golf 1 TD grijs kenteken matzwart electrisch verstelbare stoelen ats velgen (dacht ik) beetje verlaagd bbs voorbumper zender achterspoiler hier alvast wat foto's, de exacte uitslag van het keuringsrapport zal ik er opzetten als ik de auto weer heb opgehaald. apk punten: LA wiellager RA veerschotel achter veren linker voor gordel tankdop niet origineel RV remvloeistof lekkage LR voor iets met remslangen geen idee wat een logische vraagprijs is dus please don't blame me: 750,- Last edited by hilluh : 30-09-2009 at 15:48. Reason: fotos deden het nog niet/update apk punten |
|
||||
|
||||
Hoe is de staat van deze auto qua plaatwerk? En wat is de km-stand. Originele td of later ingebouwde motor? Hoe is de motor en de rest van het technische gedeelte van deze auto?
|
|||
|
|||
hij heeft een kleine deuk in de bijrijdersdeur en wat roestplekjes onderaan de deuren.
staat 219.000 km op de teller en de turbo is er later opgezet, was een golfD in het begin. motortje zweet behoorlijk, electra is verder in orde |
|
|||
|
|||
Hilluh, na lang denken heb ik besloten de jetta niet meer weg te doen, sorry voor het ongemak.........
Moet een auto hebben die gewoon zonder iets meteen kan rijden... en nee, zit nog steeds te wachten op mijn foon........... Last edited by vento tdi : 06-10-2009 at 18:12. |
|
|||
|
|||
verkocht
|