|
|||
|
|||
subwoofer in sharan
ik heb net een vw sharan uit 2003 gekocht.
nu wil ik een subwoofer er in hebben maar niet m,n laadruimte kwijt zijn. wie heeft al een oplossing gevonden voor dit probleem? ik zie een kleine mogelijkheid onder de voorstoelen of kan je achte in de achterschermen wat kwijt? wie helpt me alvast bedankt carlo |
|
||||
|
||||
in je reserve-wiel kuip?
|
||||
|
||||
bij mijn passat staat er een clarion woofertje achterin, gewoon zo'n kant en klaar kistje met versterker en al. neemt niet veel plek in en als ik extra plek nodig heb trek ik de stekker er uit en laat ik hem lekker thuis. maar dit is nog nooit nodig geweest. en geloof me, er kan nog steeds een hoop meuk in, zal bij een sharan ook zo zijn.
|
||||
|
||||
Ik heb een Alhambra, en heb gezien dat je geen ON-opvallende plek hebt.
Je zou gereedschapsvak kunnen misbruiken, maar waar laat je dan het gereedschap? Maw wil je iets moet je een loskistje achterin plaatsen. Of een kapotte stoel op de sloop zoeken, en hiervan het frame gebruiken om op een van de stoelplaatsen iets te doen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan hangt de Sub onder de auto Reserve wiel hangt onder de auto. |
|
||||
|
||||
Ik zou gewoon een 10" subje nemen die met weinig volume in de kist toe kan, sowieso altijd een gesloten behuizing nemen.
Een POLK DB10-4 (heb ik zelf in 18liter, dat is echt KLEIN bijvoorbeeld, of een Hertz ES250 bijvoorbeeld, die speelt ook netjes in 18 liter. |
|
||||
|
||||
ik bezit een Pioneer active subwoofer (versterker en woofer in 1)
deze past in het reservewiel. jaja erin! dus ik ben 0 % laadruimte kwijt, en het ding dreunt lekker omdat deze de wielkuip als klankast gebruikt. het is een pioneer.. type moet ik even opzoeken. |
|
||||
|
||||
Volgens mij moet Tim even 2 posts naar boven kijken.
|
|
|||
|
|||
Quote:
haha sander heeft gelijk is wel bruut voor in de stad ofzo heb je gewoon buite je auto ook een sub:O:O |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dat is niet bruut dat is vervelend
|
||||
|
||||
Quote:
Vooral als van die snotblagen in rijden
|
||||
|
||||
tja je wil opvallen of niet.
|
|
||||
|
||||
is dit mischien een idee voor je????
en ingebouwd ziet het er zo uit... heb hem wel int echt gezien en ziet er erg netjes uit maar heb hem nog niet gehoord...
|
||||
|
||||
Je kan ook zo maken kijk maar.
groetjes Manuel Last edited by VR6 Sharan : 08-10-2009 at 16:58. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb de Hertz HX200 8inch sub in een 9liter kastje. Zit in een golf 2 op de plek waar normaal een verbandtrommel hangt. Achter het achterlicht dus. En geloof me dat er een super geluid uit komt |
|
|||
|
|||
en in een sharan kan je achter het luikje recht achterin prima 9 liter kwijt...
|