|
||||
|
||||
chromen delen golf 1
ik ben nog op zoek naar een slotvangen voor in het frontplaat van de golf 1 dus het plaatje waar de haak van de motorkap in valt in het chroom natuurlijk.
en twee slotvangers die in de B stylen komen te zitten waar het deurslotje invalt. van die ronde pennetjes wie kan me hier aan helpen, al vast bedankt. |
|
||||
|
||||
http://cgi.ebay.de/verchromt-chrom-...=item4838707727
http://cgi.ebay.de/2-Chrom-Tuerbolz...=item3ca7d30184
|
||||
|
||||
Quote:
hey kerel bedankt maar dat ebay daar snap ik geen snars van. mocht je je geroepen voelen om het voor mij te regelen zou ik enorm geholpen zijn. |
|
||||
|
||||
1e is golf 2 Stijn.. Heb er ook eentje liggen hier van Volkswarenhaus, ze wisten zeker da thet zou passen... GDVR.
|
||||
|
||||
Don't shoot the messenger, ik las alleen de titel
|
||||
|
||||
Quote:
ja daarom bestel ik daar ook geen onderdelen meer heb 2 maanden moeten wachten op een setje achterlichten. is er iemand anders nog die me kan helpen of is het ook maar een gedeelte van de onderdelen die ik zoek. |
|
||||
|
||||
Essen ligt er vol mee .
Als je doorrijd kan je nog.... |
|
||||
|
||||
Quote:
niet meer voor de golf 1 hellaas zijn er wel mensen die me blij kunnen maken?? |
|
||||
|
||||
Dit iets voor je?
Zijn hoogglans gepolijst. Pb maar bij interesse. |
|
||||
|
||||
ik heb al een setje gevonden verchroomd voor 8 euro toch bedankt voor je aanbod.
nu alleen nog de slotvanger voor het voorfront |
|
|||
|
|||
hee edwin je kan ook die van golf2 gebruiken maar dan moet je wel allebei de kanten van golf2 gebruiken dus onder en boven zeg maar!ik heb ze wel in essen gekocht
www.gte-motorsport.de alleen op essen was het iets goedkoper gr!! |
|
||||
|
||||
Quote:
dankje Ronny maar heb als het goed is al een setje moet nu alleen nog een slotvanger hebben voor het voorfront jij nog ideeén?? |
|
|||
|
|||
ja idd ik heb weer nie goed gelezen!! ik zou het verder ook nie weten ik heb het bij gte gekocht omdat dat er netjes uit zag
|
|
||||
|
||||
ja heb op hun site gezien maar weet met god niet hoe je daar iets moet bestellen.
|
|
||||
|
||||
niemand??
|
|
||||
|
||||
Die van GTE zij idd van een golf 2 ,hiervan ben je dus de onderste en de bovenste nodig.
Ik begrijp dat je de bovenste al hebt? Er stond afgelopen zomer ook een stand met chroomdelen op vw-speed. Misschien iemand die daar de naam van weet?? |
|
||||
|
||||
dankje
|
|
||||
|
||||
Quote:
wat vraag je voor het setje?? en ze zijn zeker van een golf 1?? want van een golf 2 zijn ze langer kom ik nu net achter!! |