|
|||
|
|||
SOLD, Closed
PS: Advertentie is van Marktplaats gekopieerd dus vandaar de tekst op sommige punten, gaarne alleen reageren per E-mail.
Vraagprijs: 795,- Beste gegadigde, Bij deze bied ik mijn zeer exclusieve set Stefan BCW velgen te koop aan. Deze velgen zijn super netjes opgemaakt en hier zult u geen 2e setje van tegenkomen. De harten van de velgen maar ook de binnenzijde/achterzijde van de velg is professioneel in een originele Volkswagen Lak (Dragon Green metallic) gespoten. De velgbedden zijn zeer netjes gepolijst en hier zit geen oxidatie of andere rottigheid op. Het gaat om: - 2x 14 Inch, 9J, ET20 velg met 195/45R14 77V Continental Sportcontact banden - 2x 14 Inch, 8J, ET15 velg met 195/40R14 73V Continental Sportcontact banden - 4x Porsche naafkapje in kleur - 4x centreerring - Eventueel in overleg ook een setje OZ-slotbouten met afdekkapjes en alle wielbouten. De velgen zien er zeer netjes uit en zullen zeer goed staan onder diverse VW modellen (natuurlijk ook onder andere merken met steek 4x100 als bijvoorbeeld Opel en Renault). De velgen staan natuurlijk zeer chique onder een auto in de kleur Dragon Green maar zullen ook een heel mooi contrast leveren onder bijvoorbeeld een zilveren of zwarte auto (vind dit persoonlijk chiquer dan zwarte velgen waar half NL al mee rondrijdt). Het is gewoon een verschrikkelijk mooie set waarmee je veel bekijks en complimenten op meetings zult hebben. De velgen zijn na het demonteren nog uitgebalanceerd en u kunt ze dus zo monteren. Waarom doe ik deze mooie set weg zult u denken. Ik doe de velgen weg omdat ik een nieuw project wil beginnen waar deze velgen niet goed bij passen. Prijs: 795,- Reacties: - Gelieve te reageren per e-mail (telefonisch niet altijd bereikbaar). - Gelieve alleen te reageren als u ook geld hebt voor de velgen. Mailtjes met teksten als: 'Voor 500,- kom ik ze vandaag nog halen' reageer ik niet op. - Geen dingen beloven en afspraken maken die u niet nakomt. Uiteraard worden serieuze mailtjes en biedingen beantwoord. Met vriendelijke groet, Stefan Last edited by WEGPIRAAT : 03-10-2009 at 14:43. |
|
|||
|
|||
Verkocht, ---> Slotje
|