![]() |
|
|||
|
|||
![]() Na al een langere tijd hier mee te lezen, en af en toe eens wat te posten, leek het me wel eens een geschikte tijd en ook zo netjes mijzelf eens voor te stellen.
Aangenaam allen, Jarno Aantjes is de naam, bouwjaar 1985, en woonachtig in het midden van het land op de Utrechste Heuvelrug. In het dagelijks leven bezit ik 2 Volkswagens, 2 Polo's om specifieker te zijn. Allereerst heb ik sinds mijn 18e een Polo 6N uit 1995 in bezit, en sinds 3 jaar nog een Polo 2 uit 1986 erbij. Grappig detail van de Polo 2, op 3 januari 1986 voor de eerste maal op naam gezet, en zelfs ben ik op 22 december 1985 bij moeders naar buiten gekropen, oftewel grote kans dat ik en de auto nagenoeg even oud zijn ![]() Maar wat meer over de auto's, allereerst de Polo 2 uit '86, het is een 1,0 8v met carb+sleeptuimelaars ![]() ![]() Afgelopen jaar op Terlet bij de Dub-Inn (nog originele hoogte) ![]() En zonder dakrek en verlaagd: ![]() En dan nog de 6N waarin ik meestal meetings mee afrij. Een 1,3 uit 1995 (word nog vervangen voor een ander blok) en door de jaren heen veel aan gedaan (en deze winter staat er ook weer genoeg op de planning, blijft hobby natuurlijk). In de Eurotunnel afgelopen jaar: ![]() En naast een vriend van me zijn 6N op VWTeam afgelopen jaar: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bekende auto. Heb je volgens mij wel eens zien rijden in de buurt van Doorn. Ik zit daar op de Mariniers kazerne geplaatst.
Lars
|
||||
|
||||
![]() welkom , nette 6n..! erg strak
![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom he, gozer!polo is bij mij heel bekend en gewoon een nette bak!zal ook allemaal beter gaan rijden na de winter!en natuurlijk beter laat dan nooit een voorstel topic!
![]() Spreek je over een paar weken wel weer ![]() Groeten, |
|
||||
|
||||
![]() Mr Aantjes, hele nette auto!
W'see '10? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dank voor de onthaal mensen!
@ LarsV5: inderdaad, ik woon zelf dan ook in Doorn ![]() @ Rick: haha, ja, dat leuker rijden moet goed komen. Er zit trouwens een kans in dat ik morgen met Leenders richting Oss rij ivm m'n inlaatspruitstuk, mocht het nou zo zijn, neem ik die dingen wel voor je mee, bel ik je wel even en kom ik ff langs hoppen met Leenders. Zet die capuccino-machino maar alvast aan op de zaak ![]() @ Misha: jazekers! Eind december/begin januari horen we de prijzen van de hotelkamers altijd, zodra ik ze te horen heb gekregen laat ik het jullie wel weten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 02-11-2015 at 09:35. |
|
||||
|
||||
![]() Hele nette polo!
Die andere is toch trouwens van Bas, Die mag der ook zeker wezen!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dank je! Klopt ja, die blauwe 6N is van Bas, basjuh hier op het forum, alleen die is te lui om zichzelf eens netjes voor te stellen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zelf ben ik dat ook
![]() Maar misschien zie ik je dan nog wel een keer in cothen!