|
||||
|
||||
New Kids on the Block - Seizoen 3!!
Nieuwe seizoen is weer even begonnen.
Voor de mensen die het niet kennen! Blijf van de indianentooi af K&T!! Zoek op youtube: new kids on the block deel seizoen 3, krijg je ze allemaal |
|
||||
|
||||
super!
niemand raakte me aan behalve ik jonguuuu |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
helemaal goed, straks ff kijken, eerste 2 seizoenen waren in elk geval superrrrrrrr
|
||||
|
||||
Manta met ronal turbo's
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
******dik
|
||||
|
||||
Ja, die lui zijn echt ge-we-dig!
|
|
||||
|
||||
allemaal gezien beter dan de vorige seizoenen, ook humor dat ze het deels hier in de buurt hebben opgenomen bij onze lokale c1000
|
|
||||
|
||||
Die kerel die int begin tegen de boksbal slaat heeft bij me op school gezeten in Boxtel.. en in dat stukkie met de buitenboordmotor zie je het provinciehuis in Den Bosch op de achtergrond.. soms is het nog herkenbaar ook die fratsen
|
|||
|
|||
ik weet niet...vond de eerste 2 seizoenen zo veel beter dan deze.
met die boksbal is wel tof...en met die chinees is prachtig... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Jammer, ze zijn offline gehaald schijnbaar iets te vroeg online
|
|
||||
|
||||
pulpshow was leuk, nou moet elke minder toerekeningsvatbare de hele dag lang BROODJE BAKPAU roepen
|
||||
|
||||
Quote:
Jongens laten we een beetje respect voor elkaar houden. Ik snap dat het woord K****R voor sommigen een iets andere lading heeft. Ook ga ik er vanuit dat het woord gebruik in deze niet bewust is gebruikt. En weer ontopic . Ik vroeg me dus af wat die tussenstukjes op Comedy Central waren maar dat is dit dus . |
|
||||
|
||||
Ik ben al aan het sparen voor een matje en een manta De citta heeft mijn broertje nog wel in de schuur staan...
|
||||
|
||||
Quote:
Vergeet de snor, aussie en nike air max niet. |
|
||||
|
||||
jij hebt mij nog nooit gezien zeker