![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor mijn winterbanden ben ik op zoek naar 15 inch stalen velgen. Het moet het liefst 6j zijn want moet passen op een corrado. steek 4x100
Het liefst staal zonder banden, omdat ik de banden al heb. De laklaag slecht maakt niet uit. Als ze maar niet krom zijn of grove stoeprandschade. Liefst omgeving limburg Last edited by thijstheunissen : 11-10-2009 at 20:36. |
|
||||
|
||||
![]() http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53230
Mijn Golf heeft G60 remmerij en zoals je ziet, het past prima. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog wel 2 setjes opel staal, 15". Maar ik kom uit drenthe, da's dan lastig denk ik.
|
||||
|
||||
![]() NEW mini velgen van de ONE passen ook is 4x 100 et weet ik niet.
suc6
|
||||
|
||||
![]() @Doridaan thanx voor de tip
![]() @Mice, dankjewel voor je aanbod maar inderdaad beetje ver weg |
|
||||
|
||||
![]() Anders even bij Zelissen autodemontage gaan kijken in Sittard.
Die heeft vast wel wat liggen ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een setje staal liggen ik woon zelf in Zevenhuizen (ZH) maar ben zondag in Oss
![]()
|
||||
|
||||
![]() heey eddie
zou je me ff een fototje door kunnen mailen en een vraagprijs dan kan ik wel regele dat iemand ze voor me meeneemt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mag dicht want zijn gevonden
|