#1
|
|||
|
|||
ODB aansluiting golf 1 TDI AFN
Heb in mijn golf 1 een TDI 110 pk AFN motorblok gelegd uit een Seat Cordoba GT TDI uit 1997 is hetzelfde als een golf 3 denk ik ,nu wil ik de ODB diagnosestekkeraansluiting in orde brengen .
Maar doordat ik niet de volledige kabelboom gebruikt heb vind ik niet hoe ik de diagnosestekkeraansluiting aansluit aan de ECU stuurdoos van de motor . Heeft hier iemand ervaring mee of heb je schema´s van de aansluiting hoor ik het graag. Er zitten 4 draden in de diagnosestekkeraansluiting 1 rode pin 16 gaat naar 12 V 1 bruine pin 4 gaat naar de massa 1wit/grijs pin 7 gaat naar de K-line 1geel pin 15 gaat naat de L-line maar zou niet altijd gebruikt worden ? http://www.flickr.com/photos/47541537@N07/?saved=1 |
#2
|
|||
|
|||
|
#3
|
|||
|
|||
Ik snap je vraag even niet... die moet je gewoon ergens in kunnen klikken?
En anders moet je even een schema zoeken voor waar de K-line zit, daar zit ie dacht ik direct op! Succes! Melvin p.s. als je ooit stroomschema's etc wil hebben waarmee ik het toen kon maken moet je me even mailen! |
#4
|
||||
|
||||
De Grijs witte is de enige die je nodig hebt om de motor uit te lezen, de andere is voor ABS e.d.
Uiteraard wel de rode en bruine draad aan de plus en de min, en niet aan een geschakelde plus. Zo heb ik het bij mijn S3 motor ook gedaan |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
Aan welke pin van de ecu /stuurdoos moet dan de grijs/witte draad ,heb alle kleuren aan de 68 pin ecu maar geen grijs/wit ? gr peter |
#6
|
||||
|
||||
Ik zal het vanavond ff uitzoeken, kloppen de gegevens hierboven aan het topic ??
|
#7
|
|||
|
|||
De donorauto is een seat cordoba gt tdi uit 1997 met een 81 kw afn motor
alvast bedankt gr |