|
|||
|
|||
US bumpers voor Golf 2 origineel Volkswagen Nieuw
voor en achterbumpers van Golf II US (Amerikaanse uitvoering) smalle uitvoering, bumpers zijn nieuw en originele Volkswagen fabrikaat geen imitatie. Set is compleet met gebruikte binnen balken en steunen, binnen balken en steunen zijn in zeer goede staat.
450 euro Alleen serieus gegadigden |
|
|||
|
|||
Zijn dat deze bumpers??
Cor, heb even je auto geleend |
|
||||
|
||||
Dat zijn inderdaad de smalle US bumpers.
|
||||
|
||||
En zijn ze met of zonder chrome biesjes? incl. knipperlichten?
|
|||
|
|||
Zijn dezelfde als welke al een tijdje op marktplaats staan . . .
Marktplaats linkje . . . Volgens mij dus zonder biesje . . . |
|
||||
|
||||
Canadees... daar zitten toch van die andere knippers in met zo'n schroefje aan de voorkant? Zeker onvindbaar ..
|
||||
|
||||
Quote:
Uit een oud model suzuki alto? Moet aan te passen zijn..
|
||||
|
||||
Je bent in de war met de koplampen voor een Westmoreland front denk ik ..
Dit zijn de knippers voor in de bumper, maar misschien passen gewoon US ook wel? Iemand hier die voor wat opheldering kan zorgen?
|
||||
|
||||
de voorbumper is gelijk aan die van mij. is dus een US-jetta voorbumper, iets grotere uitsparing voor de knippers.
De knippers zijn idd iets anders. Zitten met een schroefje vast. Maar of de knippers echt onvindbaar zijn weet ik niet. Ik heb hier nog een extra setje liggen. ( volgens mij wel witte knippers ) Maar het zou mij niets verbazen als de knippers via het aftermarket-circuit in de USA nog te verkrijgen zijn. Transportkosten voor knippers zullen nooit hoog zijn. DIe bumpers over laten komen is altijd drama.
|
||||
|
||||
knippers kun je uit de us bestellen nog, iets met black forest nog wat..via vwvortex.com.
En als dit canadese zijn, dan heeft STN1 nog een setje knippers te koop
|
||||
|
||||
yep, us jetta knipperlichten. Net wat breder en met schroefje aan de voorkant. Mooie bumpers dit. Als iemand ze koopt en knipperlichten zoekt... die heb ik nog.
|
|
|||
|
|||
Ik heb er 1 nieuw Hella knipperlicht bij, de andere ben ik kwijtgeraakt, zoals Cor al vermeld knipperlichten zijn nog verkrijgbaar via aftermarket (Hella) of via Classic Parts. Ik had meerdere sets nieuwe bumpers, de verzendkosten om te versturen is al meer dan de vraagprijs van deze bumpers. Dit is de laatste nieuwe set. De bumpers kunnen desgewenst met chrome, zwarte, rode of blauwe biezen afgewerkt worden. de biezen zijn hetzelfde als op de euro bumpers.
|
|
||||
|
||||
Als de voorbumpert (met chrome biezen) los weg gaat dan hou ik me aanbevolen maar die kans acht ik klein
|
|||
|
|||
Quote:
Doe maar een bod en je weet het nooit, ik heb er nog een aantal in de US liggen die nog hiernaar toe moeten komen. Ik heb eventueel ook nog een US Jetta achterbumper nieuw. In pricipe verkocht maar de persoon die hem dit weekend wilde ophalen heeft niets meer van zich laten horen. Ook is de Jetta voorbumper van betere kwaliteit dan de versie van de Golf. De Jetta zijn ook made in Germany, die van de Golf made in Canada. |
|
||||
|
||||
Ik heb interesse in een US voorbumper, jetta of golf maakt me niet zo veel uit.. als hij maar chrome biesjes heeft.
Stuur maar een pb hetgeen wat je in de aanbied hebt.. bij voorbaat dank!
|
||||
|
||||
interesse in de set. graag een pm met foto van de bumpers.
|