|
||||
|
||||
DoriDaan
Hey hallo allemaal.
Na lange tijd VW gereden en nog steeds rij en blijf rijden heb ik toch maar een profiel aangemaakt op deze leuke site. Ik ben Daniel 29 jaar kom uit de omgeving van Arnhem. Geboren in twente. Mijn dagelijkse (te koop staande) auto is een Seat INCA 1,9d. MATgrijs en met een IBIZA front. Heb als hobby auto een BMW e30 M3 Met een 300 pk e36 M3 motor. winterproject overigens. Ergens staat nog een oldskool VOLVO 245 van 1979.. tjsa wat moet ik ermee. En als erfstuk van sentimentele waarde een CitroenCX 2500 gti Turbo 2. De fotos. De door mij gebouwde en verkochte MK2 Ratstyle De M3 en zijn motor Oja deze heb ik ook nog gehad.. Verkocht thanx to HAjee! gekocht in een impuls.. niet echt nagedacht een kever in de winter De volvo! Zit wel met een dilemma. de Inca staat te koop. kilometers versus vaste kosten is te hoog. Opties Golf 2 (al gehad) Golf 3 Jetta Mk2 Passat B4 sedan in het wit. Ik heb al BBSen liggen nu de auto nog!
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 21-08-2009 at 11:48. |
|
||||
|
||||
Het is niks geworden wat hier boven staat qua auto's...
het is een passat 35i geworden.
|
|||
|
|||
He, die driftfoto's zijn door Driftreport.nl gemaakt.
Ik fotografeer ook voor Driftreport! Waar is deze foto gemaakt? |
|
||||
|
||||
m3 overgespoten? op de foto van de motor is ie blauw i.t.t. de foto's erboven,daar is ie grijs........
welkom!
|
||||
|
||||
daan moet hem nog inbouwen..
hee daan welkom gozer..m30 al verkocht?
|
||||
|
||||
@marjolein: deze zijn door bart gemaakt op niederrhein dec 08
@de pul: de motor is no ingebouwd in een andere auto @richard : Nope de oude motor is nog te koop.
|
|||
|
|||
Leuke wagens idd!
|
|
||||
|
||||
Naast VW liefhebber ben ik ook helemaal gek van Citroen en dan met name de CX! Dus als je ergens een foto hebt zwerven van het erfstuk zal je die dan willen plaatsen! Heb er zelf ook een stuk of 3 gehad.....
Verder erg mooie auto's die je daar hebt!!
|
||||
|
||||
Ik mis iets bij die M...een airbox
|
|
|||
|
|||
CordobInca WELKOM maat
Toch vind ik die Volvo ook wel gaaf.. Ga je as zondag ook mee meeten?? Spreek je!
|
||||
|
||||
Quote:
Alles op zijn tijd... ff weer sparen!
|
||||
|
||||
Die volvo is cool!
|