|
|||
|
|||
Mk1 '82 cabrio GLI
Dan toch mijn gerief gevonden, na eerst wa wrakken/mechanische rampen bezocht te hebben.
Deze heb ik gekocht omwille van motor eig, en nergens roest (juist vliegroest). Is niet in perfecte staat van carosserie maar word toch herdaan, net als kap. Het gaat dus over Mk 1 cabrio 1982 1.8 Gli 8V 119.xxxkm -zwart leder interieur (nergens gescheurd, wel gebruikssporen) -smalle bumps -Supersprint collector -verlaagd dmv van veren -origineel Mk3 LM velgen in zwart gelakt -kleurcode: LK3V (iemand die benaming kent? :unsure: - is soort champagne/zand mét. kleur) *edit*: Champagne-Metallic LK3V Champagne-Taupe-Metallic LK3V Plannen: -volledig herlakken in originele kleur -zwart stoffen dak -schroefkit -Chrome bumps -PLS 3-delige 7j en 8jx15 met 165/45R15 op -mss andere uitlaatlijn (kompleet) eerste pics: Last edited by magik17 : 09-07-2009 at 12:26. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
netjes!
kijk anders ook eens op http://www.golfcabrio.com handig forum met heel veel mk1 cabrio's, onderdelen, en tips
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En dit zijn dan de velgskes die gaan geprepareerd worden om eronder te stampen (momenteel ff op smoor,Exip of RM'en te zien)
Komen achteraan 2, 1,5inch randen op (nu 0,5) zodat deze 7 en 8 breed worden. Randen gepolijst en centers in mét. zwart wss... Daar er aantal details in t zwart zijn, waaronder kap, interieur, en de hoekjes + lijsten van de chromé bumps. Wou gwn terug iets 3-delig, maar is geen BBS. Vooraan komt er 165/45 op achteraan 165/50 pics: Ps: weet er iemand of er speciale sleutels bestaan voor die boutjes te lossen? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Goed bezig, kleurtje staat ook super op de cabbie
|
|||
|
|||
Nu ff minder nieuws, zal niet te zien zijn op MIVW...
Door wat tegenslagen, dingen die niet binnenzijn en dergelijke raakt deze niet klaar. Dan maar besloten om hem gewoon klaar te zetten tegen VAG-Fest, en alles op t gemakje te doen. De goesting is ff over |
|
||||
|
||||
netjes, mooi wielen ook!
ziet er weer strak uit zo met verse lak
|
||||
|
||||
Jammer dat hij niet op mivw is maarja ook weer geen super ramp.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Auto ziet er echt weer netjes uit, ik weet niet of het beeld op de foto zo vertekend maar op de 1e foto lijkt het alsof je voorwiel te ver naar achteren toestaat??
|
|||
|
|||
Foto zal gwn vertekend zijn
En bedankt voor de leuke comment! Grtz |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
lekker "retro" velgje
ben benieuwd naar hoe de air-installatie geplaatst gaat worden
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Jeetje man, dit is echt een gave cabriolet.
Ik blijf ze leuk vinden (heb er zelf 3 gehad) Veel plezier toegenwenst straks met het mooie weer! |
|
|||
|
|||
mooie Cabby man!
De Fagix wielen kunnen zeer dik staan eronder, hoewel de Nothelle's ok super stonden!