|
|||
|
|||
Zo ik en er net weer , omdat Hylco op bed moest
zijn we wat eerder naar huis gegaan . Prachtig wat een opkomst (wij hadden start nummer 42 ) koffie en cake aanwezig Na dat de lucht gekoelde auto's weg waren , konden de paar waterkookers van start In donker ...en rit rijden ....ik kan zeggen , dat valt vies tegen Ben (op nog geen 10 km van mijn huis ) verdwaald Op plekken geweest waar ik nog nooit was geweest En sluip routes ondekt waar ik geen idee van had dat ze bestonden Gezellig feest op het einde was ook zeer netjes voor elkaar KCN bedankt voor de gezelligheid , en volgend jaar zijn we er zeker weer bij Last edited by Alberto : 26-09-2009 at 23:58. |
|
||||
|
||||
Was een mooie rit! De mist maakte het soms wel wat lastiger, maar niet verkeerd gereden
Weer wat leuke nieuwe weggetjes ontdekt waarvan ik niet wist dat ze bestonden Organisatie bedankt voor de mooi rit |
|
||||
|
||||
net even !
Wij zouden ook even mee doen wifred en ik met zn kever maar 1x aan gekomen in drachten hield de kever er mee op , jongens van fr. kever er bij maar nee hij wou niet meer laden jammer , dus we zijn onverrichte zaken weer naar huis gegaan .
Maar ombouwen naar 12v zeg ik .
|
||||
|
||||
Monstertocht!
|
||||
|
||||
Was weer super gisteravond!!
|
||||
|
||||
Quote:
Sneue zaak idd! Erg jammer zo vlak voor de rit. Mooi klusje voor de winter Wilfred!
|
||||
|
||||
Veel dank aan de organisatie. Was prima voor elkaar, leuke avond gehad!
|
||||
|
||||
Nachtritten zijn wel leuk idd.
|
|
||||
|
||||
knappe foto's LENNART!! it aint easy in the dark...
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933 Last edited by Zweiter : 30-09-2009 at 09:06. Reason: ere die ere toekomt... |
|
||||
|
||||
Quote:
(En we hebben nooit meer iets van Sander gehoord nadat hij plat gestampt werd door een reus)
|
||||
|
||||
ik ben niet groot, maar ik denk dat ik jou in het reuzen-imperium big time overrule michel. En anders doe ik gewoon mijn duivelse bokkepoot hakjes aan, dan overrule ik je helemaal bigger bigmac time Groot geworden, door klein te blijven.. of iets in die trant...
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha, ik bedoel dat je zegt dat die fotos van Gerk zijn... feitelijk staat er Lennart Dijkstra onder Zelf heb ik nooit de illusie dat ik een reus ben hoor.. ja misschien voor Roel van Velzen..
|
||||
|
||||
Quote:
Eensch Sander, Lennart heeft het weer mooi vast gelegd
|
||||
|
||||
ach heren, 'what's in a name' zei een wijs man ooit eensch...
ik ben al lang blij dat het hier gebeurd, hier zou ik thuis niet mee wegkomen
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933 Last edited by Zweiter : 30-09-2009 at 09:06. |
|
||||
|
||||
daarom heeft mijn zwager destijds een vriendin genomen met dezelfde naam als zijn ex
|
||||
|
||||
Het was weer een leuke rit.
Hierbij nog enkele foto's. |