|
||||
|
||||
DIN afdekplaatjes + meterhouders + bakjes
Tijdens de 'voorjaarsopruiming' kwam ik het volgende nog tegen:
1x 'origineel VW' DIN meterhouder 3 van de 10(?) bevestigingspinnetjes achterop het plaatje zijn afgebroken. Ze zitten naast elkaar (rijtje van 4 pinnetjes) aan de boven/onder-zijde van het plaatje. Ik heb deze ook gemonteerd gehad in de auto en het blijft gewoon goed zitten, er zitten immers nog 6 (of 4, weet niet meer precies) pinnetjes om mee vast te klemmen. Het merk is Foha, een toeleverancier van Volkswagen. €12,50 incl. verzending 2x DIN opbergbakje Afkomstig uit een Golf 2 (zie onderdeelnr.) en een Golf 3(?). €5 per stuk, excl. verzending. 1x DIN afdekplaatjes Origineel VW. Afkomstig uit Golf 1 (zie onderdeelnr op de foto). Het betreft het plaatje met de 'schotjes' aan de voorzijde (de linkse op de 1e foto v/d plaatjes). Zoals te zien is op de 3e foto, heeft het plaatje 2 afgebroken bevestigingspinnetjes. €6,- incl. verzending. Alles is in een nette staat, tenzij anders omschreven. Zie ook de foto's. Foto's:
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 15-09-2009 at 21:10. |
|
||||
|
||||
Uppie!
1 DIN meterhouder is weer beschikbaar.
|
||||
|
||||
Plaatjes met gaatjes noem jij meterhouders? In dat geval ontvang ik er daar graag 1 van...
|
||||
|
||||
De 1e foto toont de meterhouder ja.
|
||||
|
||||
Zou je daar de maten eens van willen opmeten en doorgeven?
De eerste lijkt net wat groter dan de 2e namelijk en daar hoop ik eigenlijk op, want het is voor de middenconsole, en dus net wat groter dan radio(DIN)gat...
|
||||
|
||||
Wat voor een middenconsole heb jij dan? Deze komen gewoon uit een Votex console, dus DIN formaten. Passen ook bovenin het dashboard uiteraard. De 2 getoonde plaatjes zijn gelijk qua afmetingen, merk e.d.
|
||||
|
||||
heb je het plaatje op de 2de foto nog?
Dit zijn 3 gaten van zo'n 52mm voor tellers toch? De 3 ronde 'dopjes' zitten nog redelijk vast over de gaten? Als je die nog hebt wil ik hem wel overnemen. Kun je zo in een envelop verzenden (denk zo'n €1,50 aan postzelgels). Khoor wel wat je ervoor wilt.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb een originele middenconsole in een Passat 33 GLD. De afdekking in de middenconsole lijkt net iets hoger te zijn dan een standaard-DIN-gat, maar ik vroeg me af of je het plaatje even op zou willen meten, zodat ik het zeker weet?
|
||||
|
||||
Quote:
Het plaatje van de 2e foto heb ik niet meer, de 3 afdekdoppen wel. Deze vallen inderdaad netjes over de gaten heen en zitten stevig vast.
|
||||
|
||||
Quote:
Komt het qua breedte wel aardig overeen met een DIN-formaat? Ik denk dat als je een autoradio pakt en deze past niet in je middenconsole, dan weet je ook dat het afdekplaatje wat ik aanbied niet zal passen.
|
||||
|
||||
Breedte komt wel overeen, ja. Het gaat erom dat er bij mij een vaste plaat met 3 gaten in zit, waarbij een vorige eigenaar 1 van de gaten met een mes groter is gaan maken omdat hij een metertje had dat te groot was...
Ik wil het weer netjes maken met een voorzet-plaatje, maar dan moet dat natuurlijk wel een nette oplossing worden!? Even heel snel in het donker de auto ingedoken, wat knullige fotootjes geflitst, en ondertussen ook nog provisorisch een duimstokkie proberen vast te houden. Ik heb het dus over een breedte van grofweg 18,5 cm, en een hoogte van goed 7 cm... Mijn radiogat is wel net zo breed, maar wat minder hoog, ben wel benieuwd wat jouw plaatje oplevert?
|
||||
|
||||
neem ik die dopjes graag van je over.
Khoor anders via pb wel voor overmaken en versturen
|
||||
|
||||
Quote:
Het originele DIN plaatje heeft een bxh van 19x5.9cm. Ik heb ook nog een plaatje liggen van 19,6x6.5cm. En eentje van 19x8.9cm die wat taps toeloopt en verzonken metergaten heeft. Voor de 2e hoef ik niet veel te hebbben, deze heeft namelijk 4 popnagel gaten op de hoeken zitten. De 3e kan ook voor een zacht prijsje weg, ik meen dat het een plaatje uit een Audi of oude Passat is.
|
||||
|
||||
Mmm, zie je toevallig kans een keer een fotootje te trekken van die laatste?
|
||||
|
||||
Yep, geen probleem. Zal alleen pas volgend weekend worden.