|
||||
|
||||
Motor voor mijn Golf 1.1 mk1
Ik heb bij mijn Golfje uit 1980 wat last van carterdruk. Zit er daarom over te denken om een ander motorblok erin te bouwen.
Het blok moet goed & betrouwbaar zijn (de Golf is mijn daily). Bovendien mag het inbouwen niet al te veel werk zijn. Ik heb daarom het liefste een 1.1 of 1.3 motor. Bij mijn weten past een 1.3 namelijk zonder aanpassingen in een 1.1 Golf 1. Past overigens een 1.3 motor uit een Golf 2 ook zonder aanpassingen? Dat maakt de zoektocht toch wat eenvoudiger. |
|
||||
|
||||
Je zou maar 2 van die motoren in je tuin hebben gehad...en meegegeven hebben met een blauwe swallowtail....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja mooi balen |
|
||||
|
||||
Ik heb volgende week een 1100tje voor je over, mag je zo hebben, is een inruiler en ik doe er niks mee.
Loopt verder goed, maarja, moest natuurlijk wijken voor een snellere....
|
||||
|
||||
Quote:
Ah super ! Als dit blok goed is (en dus geen carterdruk heeft) help ik je er graag vanaf Bovendien woon je ook nog wel aardig in de buurt; Ulft-Angeren is niet zo ver rijden Zal ik je volgende week even bellen? |
|
||||
|
||||
Als Skeez deze nou niet hoeft wil ik hem wel.
Krijg je een kratje bier van me.
|
||||
|
||||
Het blokje is opgehaald. Bedankt Jeroen
|