|
||||
|
||||
Zwaar verlaagde Jetta...(of toch niet)
Het is mij de afgelopen maanden al een paar keer overkomen...
Rijdende op 's lands dichtgestroomde snelwegen en natuurlijk altijd alert op alles wat mogelijkerwijs in het Grote Gespot topic gepost kan worden. En dan zie je in de verte een klein stipje wat op een Jetta lijkt en verdomd hij is zwaar verlaagd!!! Met gevaar voor een dikke bekeuring pak je dan je fotophone en probeer je met een sneltoets de camera te activeren... Ondertussen is de jetta al heel wat dichterbij en jawel het blijkt echt een jetta te zijn en hij is ook echt laag...... langzaam komt nu de gehele zijkant in zicht en dan komt er een abrupt einde aan het gespotmoment.... hij is alleen aan de achterkant maximaal verlaagd en beladen op de originele dempers/veren op weg naar de veerboot in Zuid-Spanje. Het had zo mooi kunnen zijn dat momentje op die snelweg. (het is niet de bedoeling om Jettarijders belachelijk te maken, mocht je je aangesproken voelen dan moet je het toch echt bij jezelf zoeken en mag je van mij ook de boot pakken) |
|
||||
|
||||
en die pic?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik was zo teleurgesteld dat het er niet meer van gekomen is. |
|
||||
|
||||
en nu ben ik teleurgesteld...
|
||||
|
||||
Quote:
Dit soort plaatjes moet jij als vrachtwagenbestuurder toch wel kunnen dromen? |
|
||||
|
||||
gebeurt mij ook met enige regelmaat, niet alleen bij jetta's.. flink gas bij op de snelweg omdat je in de verte een lage vw ziet, blijken er gewoon 3 dikke mannen op de achterbank te zitten..
|
||||
|
||||
Quote:
of vrouwen
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad. Die er van een afstandje, en van de achterkant, nog jong en blond uitzien. Tevens herkenbaar
|
||||
|
||||
zeker herkenbaar.
vooral witte golfjes. zie de oude golf van mn broer soms ook nog zo rondrijden, maar ook nog met een aantal lelijke deuken erbij. nog een grotere tegenvaller.
|
||||
|
||||
De meeste van die dingen hebben ook nog gordijntjes d'r in hangen.
|
|||
|
|||
mercedes 190 D / 200 D type
oude sprinters met dak rek vol golf 1 vol Last edited by Alberto : 02-11-2009 at 18:06. |
|
||||
|
||||
jij hebt je jetta zeker verhoogd?? zo te zien wel