|
||||
|
||||
zoek Toerenteller voor golf 1
Hallo,
ik wil in mijn Golf 1 GTD een originele toerenteller bouwen. Kan dat op de diesel? Kan ik daar een toerenteller van een benzine versie opzetten? Hele klokkenwinkel overzetten, of is de toerenteller apart te doen? Wil wel graag mijn originele km stand van 2ton behouden Zoja, krijgt ie zn signaal via de dynamo of ergens anders? En wie heeft er 1 voor me liggen die werkt? Gijsbert |
|
||||
|
||||
heel erg bedankt voor de link, super!
Nu nog een toerenteller van een GTI zien te vinden.... |
|
|||
|
|||
Heb een complete unit als je wil, werkend uit mijn golfje gehaald... pb maar, hoeft niet duur te zijn...
|
|
|||
|
|||
hier een foto van de tellerbak die ik mijn golf 1 gtd heb zitten , komt uit een golf 2 td; de bekabeling moet je wel aanpassen
|
|
|||
|
|||
Je hebt zojuist een email gehad met de foto's van mijn teller, ook van de stekkeraansluiting en dergelijke
|
|
||||
|
||||
een van een golf 2 wil ik er niet in hebben.... wil het wel enigzins origineel ala golf 1 houden. Ik vrees dat dan ook de snelheidsmeter en teller van de mijne komt te vervallen..?
Toch bedankt! Groet gijs |
|
|||
|
|||
Heb ook nog wel een teller van een GTI 1600
|
|
||||
|
||||
Ik ben voorzien inmiddels
Groeten |
|
||||
|
||||
Quote:
gijs, is het jou gelukt? Mij lukt het niet om de teller aan de gang te krijgen! Kan je me helpen? mvg |
|
||||
|
||||
toerenteller
Hoi,
zo te lezen heb je een gti set geonteerd? Ik heb de inbouwhandleiding goed doorgelezen maar heb daar uiteindelijk vanaf gezien, een los metertje is toch veel makkelijker! Kweste van de goede meter kopen van vdo en 3 draadjes aansluiten. Groet, Gijsbert |