|
||||
|
||||
Kever Zomer Festijn afgelast....
|
||||
|
||||
Daar was toch dit jaar de MIVW meeting ? ik wist niet dat er da de tijd nog zoveel klachten waren geweest !
|
||||
|
||||
Ik moet zeggen dat het mijn ook verbaasde.
kan het me bijna niet voorstellen, wat ik zo allemaal lees was de organisatie prima voor elkaar. (ben er zelf niet bij geweest) Maar ja, wat er buiten het terrein gebeurd daar heeft M.I.V.W. natuurlijk ook geen greep op.
|
||||
|
||||
Begin augustus? Waren toen niet die sprints??
|
||||
|
||||
Jammer dat het kever festijn slachtoffer is van andermans problemen.
|
|
||||
|
||||
Heb zelf van problemen met MIVW niks gehoord of gemerkt. Vlak voor MIVW is er zelfs nog een drift weekend geweest op het vliegveld Valkenburg. Erg jammer dat nu de luchtgekoelde VW's niet welkom zijn, had er graag een kijkje genomen.
|
|
||||
|
||||
MIVW was zonder klachten, ook daarna geen klachten gehad, MIVW was ook begin juli, niet begin augustus.
|
||||
|
||||
Welk VW-evenement was er dan in augustus? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
|
|
||||
|
||||
Ik hoop iig niet dat het gevolgen heeft voor het MIVW event in de toekomst.
Misschien iets om direct even aan te kaarten bij de verhurende partij. Gr Jan |
|
||||
|
||||
Als je even google`d kom je er wel achter dat er verschillende auto treffens zijn geweest in augustus waaronder sprint`s
|
|
||||
|
||||
Het is inderdaad erg jammer.
kan me bijna niet voorstellen dat dit inderdaad de rede is, zeker niet als ik lees dat er dit weekend wel gewoon geracet wordt... (via de keversite.nl) Mijn idee is dat de gemeente een dubbele boeking heeft gehad, en het op deze manier heeft "opgelost" Ik denk ook niet dat de organisatie van een meeting verantwoordelijk is voor het gedrag van de bezoekers BUITEN het meeting terrein. Het geef dus wel aan dat de VW scene zich tijdens een meeting ook buiten het terrein gewoon netjes moet gedragen, zoals we nu zien, kan het dus anders verkeerd aflopen met een meeting...
|
||||
|
||||
Wij weten de ware reden waarom het keverfestijn niet doorging.
We gaan die niet openlijk op een forum zetten omdat wij daar het nut niet van in zien. Wij gaan contact opnemen met KZF en wij gaan daar vragen om opheldering. MIVW wordt niet genoemd maar iedereen weet dondersgoed wie hij bedoeld. Wordt vervolgd |
|
||||
|
||||
Erg jammer dat er geen KZF is Ik ben benieuwd wat de échte reden van het aflassen is...
Gelukkig is Das Drag Day er nog