#1
|
|||
|
|||
pf tunen
hallo allemaal,
ben me beetje aan het verdiepen in het tunen van motoren, en wat dingen aan het zoeken geweest op het forum. het zit zo, heb nu een pf blok, en heb dit "vermogen" wel een beetje gezien, en zit dus te twijfelen of ik er een kr inleg of mijn huidige pf wat aanpas. nu weet ik dat er heel wat nokkenassen e.d te krijgen zijn, maar hoe zit het eigenlijk met het injectie systeem? ik zag bij bolku op de site wat brandstofdruk regelaars, is dit nuttig waarneer je de orginele injectoren laat zitten? of is het bijv ook mogelijk om g60 injectoren te monteren? ik heb nog heel wat te leren op dit gebied dus alle tips zijn welkom! |
#2
|
||||
|
||||
Ook ik ben bezig met het sneller maken van een PF.
Maar nu ben ik met het volgende bezig: Volledige revisie van onderblok en cillinderkop. Dus: Boren eerste overmaat cillinders nieuwe zuigers incl veren nieuwe drijfstang lagers nieuwe drijfstang bouten krukas polijsten nieuwe krukaslagers nieuwe oliepomp Bewerken cillinderkop 272 gr nokkenas CATCAMS spaghettie spruitstuk Hartmann lichter vliegwiel Chip van Bolku Tuning, Ook mijn vraag is kan ik gewoon de groene injectors van een G60 monteren of moet ik hiervoor iets aanpassen in de kop of stekkers van de bedrading, of in de computer of is de snelle chip genoeg om deze injectors aan te sturen?? Je kunt natuurlijk veel meer doen dan het bovenstaande maar dit beetje is toch al een aardige stap in de goede richting, ik zelf denk dat je er best een leuke winst mee uit een PF kan halen. Gr Ronnie
__________________
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 28-08-2009 at 22:03. |
#3
|
||||
|
||||
Wie weet er meer van??
__________________
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. |