#1
|
||||
|
||||
te hoog stationair 1.8 RP monopoint
ik weet dat een monopoint niet af te stellen is maar........
kon geen topics vinden die specifiek over een RP gaan dus vandaar deze vraag. sinds vanmiddag loopt ie te snel stationair en als ik een dot gas geef gaat ie heel langzaam weer terug in toeren. tijdens t overschakelen blijft ie soms dezelfde toeren draaien(hangen). iemand enig idee??
__________________
passat 1.6D cl 1984(my daily) seat arosa 1.4 for sale.... passat 1.6 1999 (daily wife) |
#2
|
||||
|
||||
Stappenmotor kapot / vuil?
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#3
|
|||
|
|||
vacuum slangen even controleren
|
#4
|
||||
|
||||
Quote:
zit er een stappenmotor op een RP? heb ergens gelezen van niet. zo ja waar zit ie dan?
__________________
passat 1.6D cl 1984(my daily) seat arosa 1.4 for sale.... passat 1.6 1999 (daily wife) |
#5
|
||||
|
||||
Geen idee. Maar dat trage terugvallen in toeren zou ik als eerste daaraan verbinden.
Maar wat Domi zegt kan ook. Mijn RP liep ook vreselijk slecht. Bleek ook dat één vaccuumslangetje niet helemaal in orde meer was. Vervangen, en hij liep weer perfect.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#6
|
||||
|
||||
zal eerst de slangen nakijken t weekend
__________________
passat 1.6D cl 1984(my daily) seat arosa 1.4 for sale.... passat 1.6 1999 (daily wife) |
#7
|
||||
|
||||
Ik heb 2 Golfjes met een RP blok.
Bij mij was het ook een vacuum probleem!
__________________
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily |
#8
|
||||
|
||||
vaccuum slang tussen inlaatspruitstuk en rembekrachtiger was gescheurd,nieuw stuk ertussen en loopt alweer stukken beter.
__________________
passat 1.6D cl 1984(my daily) seat arosa 1.4 for sale.... passat 1.6 1999 (daily wife) |
#9
|
|||
|
|||
Heb hier het zelfde probleem met mijn RP. Heb alle vacuumslangen en voetpakking al vervangen maar krijg hem niet mooi stationair. hij schommelt tussen de 500 en 1300 toeren. Hij houdt ook heel erg in met gasgeven.
Als ik de auto uit zet sist ie nog een paar seconden na achter de rembekrachtiger. Zou het kunnen zijn dat daar een lek in zit??
__________________
Wees maar niet bang, het is een volkswagen |
#10
|
|||
|
|||
Rembekrachtiger lek
Is nog wel eens een kwaal dat de achterkant onder doorrot |
#11
|
|||
|
|||
Dan daar maar eens een ander opzetten.
Vandaag ook maar eens de distributie vervangen. Onsteking stond helemaal verkeerd. Hij loopt al weer een stuk beter. Nu dan nog andere rembekrachtiger en dan moet ie weer lopen als een zonnetje.
__________________
Wees maar niet bang, het is een volkswagen |