|
||||
|
||||
Us cor
Vandaag corrado g60 op de kop getikt, compleet us uitgevoerd
-Elektrische gordels -3de remlicht -Tekst in spiegels enz... denk bijna dat het eentje echt uit de US of A is . 149xxx op de klok en dat voor eentje uit '90 Zal morgen eventjes foto's posten |
|
|||
|
|||
Uit surhuisterveen ?
|
||||
|
||||
Nee, oss
|
|
||||
|
||||
edition-blue bedoelt denk ik met die vraag waar je de corrado vandaan hebt
149xxx km ? te mooi om waar te zijn, zal miles zijn vermoed ik zo. Snelheidsmeter achtergrondje kun je uitwisselen, digi teller loopt gewoon in miles door lijkt me. Of het hele tellerhuis is uitgewisseld voor een europese
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 17-08-2009 at 21:30. |
|
|||
|
|||
Idd klopt martinus !
|
||||
|
||||
Dus ik zeg, Nee.... Uit Oss
|
|
|||
|
|||
haha ok, stond hier ook een bij ons in de buurt !
Maar snel fotos posten !
|
||||
|
||||
Zitten alleen een paar dingetjes op aan te merken.
dakraam kantelt wel, maar schuift niet in? Ventilator tikt een beetje Dynamo tikt. Elektrisch raam aan de rechterzijde doet het niet, net als de gordel rechts. Dagje sleutelen dus |
|
||||
|
||||
Post maar eens wat fotos ja. Stuk voor stuk aanpakken, krijg je een nette Corrado In Heesch zit ene arno, die kan zeker weten je lader een goede revisie geven!
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 17-08-2009 at 21:36. |
|
||||
|
||||
Geen foto's nog vandaag, geen tijd gehad
Dacht radiootje in te bouwen, kwam uit op dynamo vervangen en kabelboom checken, elektrisch is een puinzooi Heb dus een project in me handen en wordt dus hoopjes meten en kabels vervangen |
|
|||
|
|||
Dus nog heel wat te doen, we blijven wachten op de fotos !
Succes alvast !
|
||||
|
||||
Hier ff gauw een foto, ben elke dag nog tot laat aan dat ding aan het werk
|
|
||||
|
||||
Nice...
|
||||
|
||||
hmmmm meest kenmerkende en gewilde , us bumpers, zitten er niet op.. jammer
|
||||
|
||||
Schuifdakje kantelt wel, maar schuift niet in. Motortje stuk? rubbertje schijnt ook niet goed te zitten. Iemand how to dit na te zien?
En de spoiler weigert opeens dienst, welke zekering is dit? |
|
||||
|
||||
Hmmm... heerlijk,
Er zat een zieke tikker ergens in de buurt van de lader, dus ik was al bang dat het de lader is, terwijl die 20k km geleden gereviceerd is door gforce. Blijkt het de aircopomp te zijn, kan er nog slechter bij. Deze gaat er dus uit en komt er niet meer in, als je intresse heb stuur je maar een pm Quote:
om ff over dit door te gaan, zat een nap bij, heeft echt amper gelopen door de jaren heen, en het zijn km Last edited by Mot : 21-08-2009 at 20:22. |
|
|||
|
|||
Mijn Corrado is ook een US import, maar mijn teller gaat gewoon in mijlen, dus ook de KM stand.
|
|
||||
|
||||
Hier nog de foto's, kon ze niet knap online krijgen
|
|
||||
|
||||
Quote:
In jouw schuifdakmechaniek is waarschijnlijk een geleider (of beiden) afgebroken waardoor het dakje niet meer naar achteren kan schuiven. Even een revisiesetje gaan halen bij de dealer En inderdaad jammer dat je geen us voorbumper meer hebt. Heb je wel de originele US achterlichten?