Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 07-02-2010, 23:00
Jens Jens is offline
Forum Newbee

Default Golf III Variant 1.8 GL verkocht

VERKOCHT

Wegens aanschaf Golf IV Variant te koop:

Golf III Variant 1.8 66kW
310.000km gelopen, laat je hierdoor niet afschrikken want hij is meer dan goed onderhouden. Verbruikt géén olie, ± 1:20.000. Olie+filter elke 10.000km ververst.

Ik heb er aardig wat aan vervangen waardoor je er ook weer een tijd mee vooruit kunt, alleen wegens te veel kilometers nu een TDI gekocht. Alle onderdelen zijn trouwens origineel VW.

Bij 255.000 schokdempers rondom (Monroe Reflex)
262.000 koppeling (was nog de 1e!) samen met drukstift, druklager, koppelingshevel en oliekeerring.
270.000 Schijven+blokken voor
280.000 Distributie samen met spanrol en klepsteelrubbers
282.000 Draagarmrubbers
292.000 Koppakking, samen met waterpomp en radiateur (radiateur was gaan lekken)
295.000 Bobine

Verder op tijd alle filtertjes, bougies etc.
Vanmiddag heb ik nog de voorpijp vervangen zodat hij zaterdag in ieder geval door de APK komt. Dus bij verkoop kun je weer een jaar vooruit.

Ik heb verschillende wielsetjes:Alles met voldoende (of bij de BBSen+winterwielen ruim voldoende) profiel
De originele 14" stalen velgen+wieldoppen+wielranden.
Originele 15" BBS wielen welke standaard op een GT zaten.
14" originele vw velgen+vredestein snowtrac winterbanden.
Bij verkoop staat hij in principe op de originele wielen.

Natuurlijk heeft elke auto ook minpuntjes, ook deze:
De bekende roest onder aan de deuren, dit heb ik gestraald en behandeld met fertan. Hierna goede grondlak en vw kleurlak er overheen maar je blijft het natuurlijk altijd zien.
Boven de voorruit had hij deze plekjes ook vanwege steenslag, ik heb er zelf de ruit uit gehaald, deze plekjes bijgewerkt en er een nieuwe ruit (met groene band) in laten zetten.

Dus een eerlijke auto die goed, stuurt, schakelt, remt kortom goed rijdt. Bij serieuze interesse is een proefrit uiteraard mogelijk zodat je dit zelf ook uit kunt testen.

Nieuwe foto's volgen zaterdag na de keuring.
Bij vragen bellen naar 06-30019645 of mailen naar jenswieringa at gmail.com
Ben de hele week aan het werk dus als ik niet opneem, spreek even een voicemail in en dan bel ik je gegarandeerd terug.

Vraagprijs voor deze fijne kilometervreter is 1200 wat me erg redelijk lijkt gezien het onderhoud wat gedaan is en jij dus niet meer hoeft te doen.

Foto: met de neus is niks mis, zelfs een nieuwe bumper+grille gekregen omdat iemand zijn trekhaak erin parkeerde.. heb tot zaterdag alleen even geen betere foto

Last edited by Jens : 27-02-2010 at 10:44.
Old 09-02-2010, 20:03
Jens Jens is offline
Forum Newbee

omhoog ermee
Old 27-02-2010, 10:43
Jens Jens is offline
Forum Newbee

Verkocht

Posting Rules