|
||||
|
||||
Golfgtiputten
Zit al ff op het forum, dus zal me hierbij ook even voorstellen:
Naam: Gert-Jan geb.dat.: 14-02-1988 woonplaats: Putten (gld) Auto's Daily: Golf mk3 '95 2.0 8v CL Rabbit 150xxx km gelopen. Project: Golf mk1 '84 1.6 8v gls cabriolet Cabrio is nu compleet leeg gehaald, op paar remleidingen na. Binnenkort beginnen de laswerkzaamheden en wat daarbij komt kijken. Heb van beide auto's een topic voor foto's en info ed.
|
||||
|
||||
Leuk kleurtje ziet er netjes uit alleen de speigels vind ik minder staan.
voor de rest welkom. |
|
||||
|
||||
Hierbij een paar foto's hoe hij erbij stond op VW-Speed summermeet. foto's zijn niet door mij gemaakt, kwam deze tegen in verschillende foto-topics.
|
||||
|
||||
Kwam ik jou toevalig gister tegen in nijkerk, ik reed in een groene mk1.
|
|
||||
|
||||
Ben gister niet in Nijkerk geweest. En een groene mk1 zou ik mij wel herinneren, aangezien ik een golf 1 cabrio heb. Let je toch wat meer op die modellen om de 1 of andere reden.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Thnx Johan voor de pic. Is nu me achtergrond op de pc :P
Meteen maar wat veranderingen van de laatste tijd posten: - V-maxx schroefkit - 17inch bmw velgen met 185-35R17 - Rode Hella Magic Colour achterlichten. Originele spiegels komen er weer op, of misschien polo spiegels oid.
|
||||
|
||||
Welke type bmw velg heb je foto van.
Polo 6n2 spiegels zouden wel mooi staan. |
|
||||
|
||||
Ik weet niet welk type het is, het zijn de velgen op de foto's. Ze zijn 7J breed en hebben et30. Ik moet nog ff kijken of 6n2 spiegels passen. Maar ben momenteel ook druk met mijn mk1 cabrio.
|
||||
|
||||
Welkom hier
|