|
|||
|
|||
Dreamtuning
Hallo mede Vw rijders,
Wilde mij even voorstellen. Mijn naam is Sasa (sacha) en kom uit Nijmegen 32 jaar jong en in bezit van een Golf 1 Gti 16v en een Golfje 2 (en alfa 156 ) Ik heb al een aantal Vw gehad zoals een aantal golfjes 1 en 2 Vento en Golf 3 Gti's en Vr6 Hier wat foto's van een aantal van mijn EX Volkswagen Golf 2 Gtd Golf 1 Gti G60/turbo Vento met golf 3 front en golf4 interieur Golf 2 G60 1H Golf 2 Gti Digifiz Golf 2 1.6 Golf 3 Gti Golf 3 Vr6 Enz enz.....de lijst is nog langer......veel....langer. Last edited by Dreamtuning : 17-09-2009 at 23:34. |
|
||||
|
||||
Welkom hier op het forum, leuk wagenpark heb je daar (gehad).
Pics mag je blijven posten krijgen we hier niet snel genoeg van
|
||||
|
||||
Welkom en inderdaad leuk wagen park heb je beetje jammer van de g60 maarja ieder zijn smaak
|
|
||||
|
||||
nette mk1, niet helemaal mijn smaak, maar wel netjes!
die alfa een gta? heb zelf een blauwe maandag een 156 2.4jtd gehad. rij nu een lancia met dezelfde 2.4 jtd, dat gaat als een speer. de 156 is een mooie auto voor zn geld...
|
||||
|
||||
Welkom, nog plannen met je golf 1?
|
|
|||
|
|||
Quote:
G60 had ik zo gekocht en was 3 maanden eerder gespoten, maar heb deze voor onderdelen gebruikt en carroserie is naar de sloop gegaan... G60 was als Donor gebruikt |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt. Ik heb zeker nog plannen met de golf. Ben nu bezig met het interieur, achterbank en kofferbak worden nu bekleed met leer en alles moet nog worden afgewerkt. Verder worden er nog delen van de motor verchroomd. En natuurlijk de velgen, want die er nu opzitten zijn niet echt mooi. Zit zelf aan ATS cup of 17" BBS te denken... iemand een idee? |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee geen GTA (alleen koplampen) het is gewoon een 1.8TS Leuke auto alleen het blijft een ALFA |
|
||||
|
||||
welkom,ik vind je golf1 echt wel vet
engelmann spiegels vind ik zelf wat minder,front idem dito... voor de rest,super
|
||||
|
||||
Nette Einzer heb je er nog meer foto`s van ?
|
||||
|
||||
Is die 1 toevallig van Raymon geweest ? ( Ray's car hifi)
|
|
|||
|
|||
Quote:
Yep. Na 15 jaar heeft hij hem toch weggedaan. En nu wordt er bijna iedere dag wel een keer in gereden. |
|
|||
|
|||
Quote:
Die komen er nog aan |
|
||||
|
||||
Ben je je linkerachterspatbord Rand kwijt?
Zag je net rijden.:. |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee, die zit er nog op en heb vandaag nog niet gereden. Er rijd in nijmegen ook nog een blauwe golf 1 zonder quartet set en die mist wel een achterrand. (of gelast). |
|
||||
|
||||
Hele mooie 1... Heb nog wel ats cup velgen te koop... Randen zijn gepolijst. Geen schade etc...
|
|
||||
|
||||
AH kijk, Dan had je ook geen petje op
|
|
||||
|
||||
Quote:
"Het petje" was geloof ik alleen optioneel bij de Golf destijds, niet standaard. D'r waren verschillende varianten en stofferingen te krijgen. De OEM-pet was meestal blauw of wit van kleur, de aftermarket-pet kon vrijwel elke kleuren combinatie hebben. Lagere klasses van de petjes waren meestal rood-wit. Voor de open varianten van de mk1, en enkele mk3-tjes, was ook een "pet-optie" te verkrijgen, enkel aftermarket, en wel de "Tou-pet".
|
||||
|
||||
Volgens mij kom ik die Alfa wel eens tegen tussen Grave en Schaijk, kan dat kloppen?
|
|||
|
|||
Quote:
Nee een petje zeker niet... |