|
||||
|
||||
Top gear live event Amsterdam
Zondag 24 januari naar Amsterdam gereden alwaar het top gear live event was.
Het was een leuke show alleen erg kort. Hieronder een kleine fotoimpressie.. De rest van de foto's staan op onderstaande link. www.vwteampg.nl Mvg VWteamPG crew. |
|
||||
|
||||
Lijkt wel of ze de set hebben gebuikt van de Live show van War of the Worlds.
|
|||
|
|||
ben ook geweest maar vond het niet zo super
te veel muziek en te weinig motor geluid |
|
|||
|
|||
ik ben er ook geweest, en ik vond het wel een gave show..
|
|||
|
|||
ik ben ook geweest en omdat we 5 minuten te laat waren door het geweldige parkeer beleid hebben we 20 minuten van de show gemist en waren onze plekken ook bezet dus hebben we op de trap moeten staan
ik vond het zonde van het geld en de show vond ik ook tegenvallen stunt show van eurodisney is beter
|
|||
|
|||
parkeren bij de rai.............kl.te
golden ticket te duur vip onthaal triest deluxe showroom buiten de hal super de show op de stig na zeer geslaagd de backstage te druk en saai en toch ben ik blij het meegemaakt te hebben.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Ben op zaterdag geweest.
Parkeren bij de Rai was idd klote om maar niet te spreken over de pendelbussen vanaf het IBM gebouw naar de Rai. De show op zich vond ik wel heel gaaf alleen te weinig Stig. Kaarten waren te duur voor wat je er voor kreeg. Had op zijn minst wel een fototje met hun vanaf gekunt. Maar ik had het ook zeker niet willen missen. Ben er mee bezig om daar naar de studio zelf te gaan.
|
||||
|
||||
Quote:
ik sta al 2 jaar op de lijst