![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben op zoek naar een set nette wielen met goede banden in 15 inch voor een Golf 2
Bij voorkeur zoek ik de volgende set RS4 look; kan iemand mij vertellen of deze er uberhaupt zijn in 15 inch? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb een leuk setje BBSen voor je staan hier in het verkooptopic.
met of zonder nieuwe 195/45/15 banden te koop,voor weinig.....
|
||||
|
||||
![]() kijk eens op marktplaats via RS4 15" dan vind je verschillende aanbieders. Ik zie echter niet zo snel een 4X100 setje staan.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je een goede duidelijke foto voor me van de velgen? Wat is verder de prijs van deze velgen met de nieuwe 195/45/15 banden, en wat is het merk van de banden? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok thanks! Een van de aanbieders zit hier vlakbij dus ik zal eens informeren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ík heb anders ook nog wel een nette set 16" BBS velgen voor je. Met banden. Of een set 15" staal net naafkapjes maar wel zonder banden.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() velgen zijn net gespoten,nieuwe meteor banden(50km),compleet met bouten/slotbouten,setprijs 400euro
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 03-08-2009 at 07:07. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt, maar geen interesse ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je hebt PM ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je inbox is vol ![]() laat me maar weten of je er met die bandenboer uit bent,dan komen we er vast wel uit. (om eerlijk te wezen zou ik daar eigenlijk niet aan beginnen,die goedkoopte moet ergens in zitten,heb zelf ooit ook eens zo'n koopje onder m'n mk3 gezet die krengen waren al krom voordat ze de weg hadden gezien)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb e.e.a. gewist in de PM-box ![]() Is de ET van je velgen trouwens goed passend voor de MK2? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
et is 40,weet niet of je een schroefset hebt maar je kan hier zalig laag mee ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, heb een schroefset, dus als jij zeker weet dat dit gaat passen zonder dat ze aanlopen lijkt me het wel wat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() pm gelezen,set is voor jou...
|
||||
|
||||
![]() BBSen zijn net opgehaald,ben benieuwd naar de pics....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wielen staan hem goed ![]() Ik moet ze alleen opnieuw laten balanceren want de schroefset heeft het slaglood er aan de binnenkant afgetikt ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ze vallen idd aardig diep ja...ziet er netjes uit zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() als je vooraan je camber iets negatiever zet kun je nog een heel stukje zakken ook
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, stuiterd al genoeg zo, en ik heb net een nieuwe carterpan gemonteerd dus die moet het nog maar langer uithouden dan de vorige ![]() Heb de voorste velgen trouwens laten balanceren; het slaglood werd er door de stuurstang afgetikt maar dat is nu ok ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi man helemaal top weer,leuk te horen dat je er blij mee bent
![]()