|
|||
|
|||
Golf MK1 VR6 op Kenteken
Te koop,
Golf MK1 GTI VR6. Orgineel is dit een een GTI geweest maar is een aantal jaar geleden omgebouwd naar een VR6 en meteen op kenteken gezet. De remmerij is ook van een VR6 (5x100) De prijs is €7500,00. http://link.marktplaats.nl/327676860 Last edited by pascal mk1 : 16-03-2010 at 23:37. |
|
|||
|
|||
Een mooi bod is altijd welkom en omdat er tegenwoordig niet veel mensen zijn met contant geld op zak is inruil ook mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Ik houd deze al een tijdje in de gaten, ff kijken of hij er van het voorjaar nog is.
Minpuntje vind ik de binnenkant en de uitlaat zit erg vreemd of komt dit door de foto? |
|
|||
|
|||
Quote:
Serieus geïntresseerde liefhebbers zijn altijd welkom!!!!!! De minpuntjes geef ik je geen ongelijk in, De uitlaat zit in het midden en de MK3 stoelen horen niet in een MK1 het is ook niet super fijn met verstellen omdat het bakje aan de zijkant van de stoel te dicht op de binnendorpel zit. Maja ik heb ook maar zo gekocht en ik heb me er nooit echt super erg aan gestoord en het zijn kleine ingrepen. Voor de rest is het echt een super gaaf wagentje maar hij gaat in de verkoop omdat ik momenteel iets teveel speelgoed heb |
|
|||
|
|||
Dan is waarschijnllijk de reservewielbak niet meer aanwezig ivm de uitlaat?
Of is er een andere oplossing bedacht? |
|
|||
|
|||
Quote:
Idd maar dat is zeer netjes opgelost als je het zo ziet zou je zeggen dat het orgineel is. |
|
|||
|
|||
Een serieus bod is welkom!!!!!!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
mischien belang bij inruil golf 1 cabrio staat hier ook te koop
|