|
||||
|
||||
Gordels achterin MK1.... kan dat ??
He hobby-boeren,
Bestaan er golfjes 1 met gordels achterin ?? En zo ja, kan ik die inbouwen in mijn GTI ('82) ?? Welk soort gordel past er dan in ?? Van mijn Schroth-gordels (die ik btw verkocht heb aan Lieuwe) zaten de katrollen achterin de "zuil" bevestigt, maar zitten er dan onderin ook bevestigingspunten ?? Alvast bedankt voor de info !!! Grtz.......... LRR PS: Pffffuuhhh.......... wat veel vragen in 1 post !!!
|
||||
|
||||
Bij mij zitten er wel gordels voor de achterbank. De rol zit onder de hoedenplanksteun, er zit een oog in de zuil, waar de gordels door heen gaan. Het uiteinde zit met een oog achter de bank vast, op hetzelfde punt waar die dingen aan zitten waar je je gordel aan vast kan maken...
Zal eens proberen om een fotootje te schieten.
- 1981 Audi 100 CD5E - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen Last edited by Henk_Pigo : 09-11-2004 at 11:44. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
He Henk,
Bedankt voor de foto's. Dan kan ik eens opzoek gaan naar een paar gordels om achterin te bouwen !!! Grtz........ LRR
|
||||
|
||||
passen er geen golf 2 gordels in?
|
|
||||
|
||||
gordels kopen? ik heb nog wel een set liggen.