|
||||
|
||||
22 augustus - VW Golf Fire and Ice mini-meet ~ Spaarnwoude
Vorig jaar hebben we (mede dankzij het schitterende weer) een leuke dag gehad in De Meern met Golf Fire and Ice-liefhebbers onder elkaar.
Fire and Ice minimeet #2, 23 augustus 2009 De vraag is dan ook: IS ER ANIMO VOOR EEN MINIMEET IN 2010 ? EDIT 2 maart 2010: de datum/lokatie is geworden: zondag 22 augustus 12.00 uur @ recreatiegebied Spaarnwoude nabij de klimmuur; routebeschrijving? zie post #47 ! Ik ben zelf niet zo'n organisator , maar als echte liefhebber heb ik Mike (mverh85) gevraagd, om dit eventueel te doen. Hij is degene die vorig jaar voor een extra leuk tintje heeft gezorgd, door unieke T-shirts te ontwerpen! (ik dacht dát is een echte 'regelneef'!) EDIT 2 maart 2010: Ik ben toch maar ZELF met organiseren begonnen... De aller-eerste keer is het voortouw genomen door Mariëlle (MADISON) en vorig jaar heb ik de locatie bedacht (zei de gek...), nadat wederom M. het idee had voorgesteld op het VF. Zij is dus min of meer het 'Fire and Ice-icoon' van het forum, don't you forget! Maar,... met alle ideeën van de liefhebbers zèlf, komen we weer SAMEN, net als vorig jaar dus, tot een leuke locatie en dag! (wel op een zondag, graag...) Dus: Fire and Ice-ers, LAAT JE HOREN!!! EDIT 9 maart 2010: flyer gemaakt door 'apocalypsenever' mèt alle gegevens erop! Plaats dus hieronder jouw reactie en als je het zou willen, met welke auto je dan komt ('n beetje inside-information, zeg maar), dat is leuk voor de voorpret, die ik vorig jaar iig ook veel heb gehad. Je hebt sinds de vorige meet vÃ*st wel weer wat veranderd aan je 'bolide'... ...dus 'show your stuff!!!' Fire and Ice: HOT and COOL at the same time!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 09-03-2010 at 22:20. |
|
||||
|
||||
Als het niet te ver rijden is zou ik best willen komen,heb een fire and ice gtd.
|
|
|||
|
|||
niet toevallig een idee om er een fire and ice & edition one meeting van te maken? zal een gezellige drukte dan worden
|
|
||||
|
||||
Kom maar op met die meeting !
|
||||
|
||||
Natuurlijk ben ik van de partij!
M'n Golfje is technisch lekker opgeknapt
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat de edition-one's dan verre in de meerderheid zullen zijn; daar zijn er nogal veel van gemaakt... Maar als jij langs wilt komen met een paar edition one-vrienden, kom maar op! (alles wat paars is, mag komen; net als vorig jaar )
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
meldt zich
|
||||
|
||||
Zal ik vandaag eens kijken voor een flyert
|
||||
|
||||
Ik wil ook wel een opzetje maken ^^
|
||||
|
||||
hoppa na een kwartiertje frotten
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie niks? :p behalve dan een witblok met een rood kruisje
|
||||
|
||||
Ik zie de flyer wel.Hij is best mooi zo!
|
||||
|
||||
Thanks
Had maar ff wat aangeklooid, suggesties zijn welkom ghighi
|
||||
|
||||
helaas zie ik ook alleen het witte hokje met rood kruisje
ben nu wel nieuwsgierig geworden |
|
||||
|
||||
Raar, nu wel??
|
||||
|
||||
is 22 augustus wat?
leuk, zoveel animo weer!
Best een goede flyer, apocalypsenever, voor een schetsje! Ik heb hem meteen naar post #1 gekopieëerd! ff nog die van mverh85 afwachten en dan gaan we stemmen... Maaruh...: Zal ik ff een datum prikken dan?? ZONDAG 22 AUGUSTUS 2010 week 33, dus. (ca. een jaar na dato ) ...en ik verwacht eigenlijk van mverh85 (Mike) een mooie lokatie in/rond Almere ofzo... (woonplaats van Stephanie toch?) Lijkt mij iig wel leuk en is wel aardig centraal in Nederland... (Maarrrr, andere suggesties zijn welkom, uiteraard) Zijn we toch lekker alweer SAMEN bezig Vorig jaar waren er 9 auto's; dat moet nòg beter kunnen, dus geef het door aan elke Fire-and-Ice-er, die je tegenkomt of kent! het lijstje: -1 Vento Vice (René) met een GTI 8V -2 gti_power (mr. X) misschien, en dan met een GTD(!) -3 mverh85 (Mike en Stephanie) met een 1.8 -4 Madison (Mariëlle) met een 1.8 -5 apocalypsenever (mr. X) met een X (ff kopiëren en jouw naam toevoegen! evt. de 'X'-en vervangen door de juiste gegevens aub ) Kan iemand ff fire and ice koekie (Kevin) informeren? Doe ik Dr.Golf ff... die heeft nl. ook net een F and I GTI aangeschaft @maniacmark: heb jij ook een Fire and Ice en/of interesse?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 15-02-2010 at 16:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
het lijstje: -1 Vento Vice (René) met een GTI 8V -2 gti_power (mr. X) misschien, en dan met een GTD(!) -3 mverh85 (Mike en Stephanie) met een 1.8 -4 Madison (Mariëlle) met een 1.8 -5 apocalypsenever (Roel) met een 1.8
|
||||
|
||||
*alleen maar 'het lijstje' kopieëren is genoeg, Roel! (en anderen...)
(dus niet de hele post QUOTEN!)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
als ie het gaat doen ben ik er bij
|
||||
|
||||
sorry Vento Vice