|
||||
|
||||
Mijn Vr6 Foto's
Hierbij even een nieuw topic met foto's
Golf III vr6 3.0 ABT Golf 1 1.9 TD 83 Last edited by gti-pirelli : 06-06-2009 at 22:04. Reason: Nieuwe Foto's |
|
||||
|
||||
nice ride
zuinig op wezen hoeveel pk heeft ie ? |
|
||||
|
||||
Supernette auto !!!
Alleen ff wisselen van muziekzender
|
||||
|
||||
Dat komt wel goed, ben er erg blij mee. Hij heeft 220 pk
|
|||
|
|||
Ziet er top uit Ronald
Ben blij dat de Vr6 in goede handen is gekomen |
|
||||
|
||||
Ik ben ook blij dat de gti in goede handen is. Je hebt ook echt al de puntjes op de i gezet met de stickers en a stijl kappen.
|
||||
|
||||
Wat is er mis met simone ??
Alleen ff wisselen van muziekzender [/QUOTE]
|
||||
|
||||
Nieuwe Foto's van wisselaar en rvs uitlaat. Staat hier op de brug bij eps voor een kat vervanger
|
||||
|
||||
ziet er erg goed uit, zal vast leuk rijden met dat vermogen
|
|
||||
|
||||
rijd super Ben afgelopen donderdag erachter gekomen dat het niet veel scheelt met een bmw m3
|
||||
|
||||
220 pk?
laat me raden,hij is gechipt en heeft een uitlaat systeem dus heeft ie rond de 220 pk?
|
||||
|
||||
Tja en de rest, opgeboord naar 3 ltr. nokkenassen zullen ook wel niet standaard zijn.
|
||||
|
||||
abt standaard 220 pk dan?
|
||||
|
||||
standaard motor is aan gepakt door ABT dus opgeboord naar 3.0l, software aan gepast,nokkenassen.. dan ga je wel idd richti ng dat vermogen
|
|
|||
|
|||
Erg mooie wagen. Interieur nog zeer netjes.
Zuinig op wezen
|
||||
|
||||
Quote:
Ha ha, ja dat wordt er meestal gezegd ja. De motor is niet geboord maar er zit een andere krukas in met andere zuigers en andere zuigerstangen en zo komt hij op 3 liter. Verder is de luchtinlaat geoptimaliseerd, scherpere nokkenassen, bewerkte cilinderkop en de computer is aangepast. standaard heeft deze auto inderdaad 220 pk Het heeft niet voor niets 13500 gulden gekost. Je kon het tot voor kort nog laten doen bij abt kosten 7735 euro
Golf III vr6 3.0 ABT Golf 1 1.9 TD 83 Last edited by gti-pirelli : 17-05-2009 at 14:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
Er zat een stoffen interieur in met een kapotte bestuurdersstoel. Ben even naar oost duitsland heen en weer geracet om dit setje leer te halen. Schade vrij en compleet met hoofdsteunen achter, en luidsprekers in de zijpanelen achter en stoelverwarming
|
||||
|
||||
Zag al wat bekends , uitlaat ook van EPS?
|
|
||||
|
||||
nee, want maatwerk vondt ik toch te duur. Heb er nu een powersprint onder van 63.5mm. Heb nu gelijk een katvervanger ook op deze maat laten maken. Dus nu van voor naar achter een mooie dikke buis.
Ik heb gewoon een kat vervangende buis laten maken omdat deze uitlaat bijna net zoveel dempt als een originele. Nu heb ik iets meer geluid maar nog steeds minder als de meeste sportuitlaten
|
||||
|
||||
Als dit echt zo is:
Quote:
Maar mooie auto hoor. |