|
|||
|
|||
golf1 gti 78er carosserie
hallo mensen ik heb hier nog een 78er gti body staan is in redelijk goede staat, alles is roestvrij en hard! behalve tankvul opening, en 2 stukken binnescherme aan de voorkant. een nieuw front zit er al voor gelast! dus alleen binne schermen aanhelen met voorfront. als het plaat werk is er bij sommige dingen wel drie dubbel zoals deuren motorkap en voor schermen. heb maar 1 achterklep er bij maar deze is ook in super staat.
er zit van alles bij de auto maar als je me ff mailt of belt om te komen kijken dan, kan ik je dan alles laten zien wat er bij zit het is teveel om op te noemen!! prijs 500 euro is ook bodem prijs anders blijft hij staan. met groen glas komt het op 750 euro er zit geen motorblok bij!!! heb ook nog een setje groen glas dit mag voor 250 euro los weg zodra de body is verkocht. |
|
|||
|
|||
bellen kan op 0610502583 vr gr stefan ps als er genoeg intresse is voor de body in delen mag dat ook
|
|
|||
|
|||
kont met kleine achterlichten in superstaat 250euro, mooi hard en strak dak 50 euro kenteken 250 euro, motorkap 35 euro deur50 euro 78er achterklep mooi strak en roestvrij 75 euro. bij intresse in andere delen ff mailen
|
|
|||
|
|||
komt vanavond iemand voor kijke . tevens weer een upje!
|
|
||||
|
||||
pm!
|
||||
|
||||
Hey
Ik weet dat ie verkocht is dus mag wel een slotje op toch stef? |
|
||||
|
||||
zonet gebeld. is verkocht!!!! dus kan slotje op..
|
|||
|
|||
jep kan een slotje op!
|