|
||||
|
||||
Mag dicht!
Ik heb hier nog een Golf 3 vr6 staan die in onderdelen weg mag.
Het gaat om een blauwe 5 deurs uit 1992. Het is niet zon hele nette auto meer, maar mocht je iets zoeken, laat het maar weten, dan zal ik kijken of het erop zit en in wat voor staat het is. De auto is door de vorige eigenaar met een schuurspons ofzo gewassen, dus het plaatwerk kan wel een poetsbeurt gebruiken. De motor met kabelboom en benzine leidingen en de remmerij houd ik zelf. De bumpers zijn al verkocht. Hier 2 foto's van de auto, foto's van wat losse delen staan in de link eronder. Foto's van de losse onderdelen: http://www.mijnalbum.nl/Album=FY3DUYCO Wat vraagprijzen: Koplampen: 20 euro Achterlampen: 20 euro Motorkap: 20 euro Beide voorschermen: 25 euro Onderlip: 10 euro Recaro interieur: 250 euro Als je wat anders zoekt, laat het maar weten. De onderdelen zijn op te halen in Groenlo. Groeten Tom Last edited by tom : 10-09-2009 at 20:33. |
|
||||
|
||||
Up!
|
|
||||
|
||||
De motor met kabelboom en benzine leidingen en de remmerij mag je wel bij mij brengen
|
|
||||
|
||||
Welke kleur heeft het recaro interieur?
En is het nog in nette staat?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Komt goed, doe ik er gelijk wat andere zooi bij |
|
||||
|
||||
Quote:
Blauwe wangen, grijs in het midden. De rechter stoel heeft een klein brandplekje van een sigaret ofzo. Voor de rest is alles nog netjes. Fotos staan wel in de link. |
|
||||
|
||||
Up!
|
|
||||
|
||||
Up!
|