|
||||
|
||||
white cat scirocco
marktplaats scirocco
is dit een white cat? volgens mij wel (wit interieur) zijn er nog meer kenmerken? ziet er wel leuk uit! :biggrin: die white cat uitvoering is nog aardig wat waard (volgens mij...)
|
||||
|
||||
Zo te zien is het idd een white cat...
Qua waarde valt het volgens mij wel mee, aangezien de meeste mensen het model niet echt mooi vinden.. Je moet er dus echt een liefhebber voor vinden, wil je voor zo'n uitvoering meer geld vangen |
|
||||
|
||||
sjit eej, die gast mailt niet terug, en geen tel. nummer erbij... weer zo'n typische MP advertentie hoor...
en ik wil hem!! zeker voor dat geld wat ervoor geboden wordt :biggrin: daar zaltie wel niet voor weggaan. white cat is echt zo gaaf eej! verkeerde stoelen (of hoezen), maar die deurpanelen en die achterlichten
|
||||
|
||||
zo hoort het:
|
||||
|
||||
Lekker besmettelijke bekleding . Ik snap die stoelhoezen wel
|
|
||||
|
||||
Quote:
Oh,. ik dacht dat dat gewoon de sjon uitvoering was.. (toen ik nog een fiets had) is dus origineel zo?
|
|
|||
|
|||
Maak niet de fout om te denken dat ze echt iets waard zijn want dan zijn ze niet, enige wat nog iets waard is is een 16V rocco vanwege de motor en inlaat. Meestal gaat de rest direct de shredder in...
|
||||
|
||||
Quote:
ach, een ouwe badhandoek in de kofferbak voor als ik weer eens naar de sloop moet in mijn sleutel-outfit :biggrin: Quote:
lekker fout toch? :biggrin: Quote:
maar goed ook, kheb ook zo mijn budget
|
|||
|
|||
die trekhaak doet het hem
het zijn leuke modellen en voor de liefhebber is de White Cat toch wel meer waard als een standaard rocco hoor. ok, de 16V is wel meer waard. (maar ook die zijn af en toe voor bijna niks te krijgen hoor ) |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Matheo]marktplaats scirocco
QUOTE] gaaaaaaf!!! ik had em pas 1x eerder gezien, geloof op mobile.de ofzo maar hij blijft stoer :biggrin: ik hoop voor je dat die gast je terugmailt! |
|
||||
|
||||
Quote:
had nog niks gehad :frown: vandaag nog een keer gemeeld, maar heb de moed al opgegeven. marktplaats >>
|
||||
|
||||
Quote:
Koen to the Rescue! Je moet zijn andere advertenties ook eens bekijken, hij heeft oa ook een golf 2 te koop. Is dus een handelaar. Maar das nie boeiend, wat wel boeiend is, is dat je zijn telefoonnummer daar WEL bij ziet staan. BELLUH die vent! (Check eventueel je PM voor het nummer)
I'm trying to see things from YOUR perpective.... But I can't get my head that far up my ass! Last edited by Koen is sleeping : 06-08-2004 at 23:33. |
|
||||
|
||||
"Maak niet de fout om te denken dat ze echt iets waard zijn want dan zijn ze niet, enige wat nog iets waard is is een 16V rocco vanwege de motor en inlaat. Meestal gaat de rest direct de shredder in..."
Wat moet ik hier nou van zeggen... Men is een liefhebber van de rocco, of niet, jij dus duidelijk NIET, een mooie white cat vind ik een lust voor het oog, maar dat geld eigenlijk voor elke rocco. Wat mij vaak teleursteld in menig "VW-fan" is het neerkijken op de rocco, maar jongens realiseer nu eens er is meer dan de golf, en het ligt nog beter op de weg, VW noemt het scirocco |
|
||||
|
||||
Er is zeker meer dan de Golf, gelukkig maar, anders reed iedereen in een Golf. Maar het maakt toch niks uit als iedereen zo neer kijkt op een scirocco? Dat moet iedereen voor zich weten. Jij vind een scirocco helemaal fantastisch en daarom rijd je erin, en niemand op dit hele forum zal jou daarvan weerhouden....
|
||||
|
||||
toch maakt dat wel uit want dan belanden ze eerder op de sloop volgens mij en dat vind ik best jammer.
|
|
|||
|
|||
strak hoor, zo'n rocco met trekhaak
|
|
|||
|
|||
er zijn nog rocco liefhebbers, mijn tweede wagen was een scirocco 1 gti van 1977 (is intussen een eeuwigheid geleden),en was toen in volle golf gti tijd
ook de rocco2 vond ik een zeeeer mooie auto, en nu nog steeds je kan er iets mooi van maken en het is niet het type voertuig van 13 in een dozijn, de vriend van mijn dochter heeft ook het scirocco virus te pakken en is zowaar nog gekker dan ik (heeft een 1 en 2) |
|
|||
|
|||
zijn ombouwingen zijn nog niet ten einde (liepen vertraging door een ongeval met de witte rocco
wil je meer weten kijk eens op www.carstyling.net vag tuning ,mijn rocco gt2 in ombouwing groeten erwin 944 |
|
|||
|
|||
het mooiste is eigenlijk een 16V in een white cat leggen he
@ erwin 944: het is echt een schoonheid, die op de foto's, vooral de foto schuin van achter is echt super!! dat die er nog lang zo bij mag rijden! |
|
||||
|
||||
mooi ding hoor!
ik had gisteren bijna deze rocco gekocht, maar ben op het laatste moment van gedachten veranderd, ik was op zoek naar een opknapper, maar dit was wel een heel erg opknapper (wat wil je voor 400 euro). Versnellingsbak voelde aan als een pan soep, blok was nogal nat en liep niet stationair... carrosserie was wel netjes, lak was zeer slecht, maar geen ernstige roest kunnen vinden. interieur was nog best netjes. mischien dat iemand hier er nog wat mee kan, stuur maar een pm in dat geval, wil wel bemiddelen (mischien gaattie wel in onderdelen weg).