|
||||
|
||||
BBS even gepast
Gisteren even een setje BBS wielen geprobeerd, als je even door het vuil heen kijkt en er een mooi gepolijst randje op denkt staat het best mooi toch? Wil ze dan liever in 16" Dit is trouwens 15" 7j 3 delig.
|
|
||||
|
||||
Staat goed he, Erik. Een 195-45 band zou trouwens nog mooier staan.
|
|
||||
|
||||
inderdaad een mooi setje, maar uh als je zelf gaat polijsten wens ik je veel plezier met het verwijderen van de moertjes want die zijn of gaan vaak kapot dij demontage. Maar als t lukt word het wel erg OK
|
|
||||
|
||||
Ik heb de wielen verkocht maar wilde natuurlijk wel even kijken hoe het staat, heb nu mn Rs4 velgjes er weer onder.
Iets plattere banden zou wel mooier zijn, en dan nog iets verder naar beneden schroeven |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan gebruik jij niet het goede gereedschap vriend. Staat wel dik Erik.... ik zou voor BBS gaan in de toekomst.
|
||||
|
||||
Jawel he dennis, maar dan wel 16 of 17" maar ja moet eerst maar eens gaan sparen dan. Trouwens, op 15" Met mn schroefset op een cm of -8 is mn krikrand al zo laag dat ik mn voet er niet onder krijg :s dus wil ik het mooi krijgen (plattebandjes en nog lager) heb ik echt een probleem in Zeewolde
|
|
||||
|
||||
15" is idd beetje te klein voor een Golf 3, maar das mijn mening
|
|
|||
|
|||
Is mooi, maar met 16 zou het veel beter zijn.
Trouwen, met 16ers en 195/40 bandjes, komt die krikrand ook al geweldig laag op nen cab zenne :biggrin: |
|
||||
|
||||
Staat goed vindt ik.
|
|||
|
|||
een breede 15" vind ik persoonlijk het mooiste op een golf 3, maar als je voor 17" gaat zou ik smalle pakken.
Zelf heb ik dezelfde velgen in 8*15 met een verlaging van ongeveer 11 cm, maar met een cabrio is dat natuurlijk iets anders he!