![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Slotje
Last edited by hctimmer : 21-07-2009 at 17:23. Reason: probleem opgelost! |
#2
|
||||
|
||||
![]() Heb vanochtend nog geen last gehad, ik hoop dat in de toekomst ook nog te kunnen zeggen... heeft niemand enig idee???
|
#3
|
||||
|
||||
![]() ergens een draad bij je benzine pomp die tegen de carroserie komt.
zodat ie kortsluiting maakt. of misschien je relais van de brandstofpomp??
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#4
|
||||
|
||||
![]() Weet je toevallig welke relais dat is? En heb je toevallig ook info over de rest van de relais? Ik zal morgen meteen even naar mijn bedrading kijken
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Eigelijk zou je moeten meten hoeveel ampere je nieuwe pomp trekt, als dit meer of bijna evenredig is aan je zekeringswaarde dan kan het zijn dat je een te lage zekeringswaarde heb gemonteerd.
Je oude pomp zal minder opbrengst hebben gehad door minder weerstand in het pomp gedeelte dus een lagere stroom verbruik. Bij je huidige pomp zal de opbrengst veel hoger liggen en dus de stroom opname ook meer. Kijk in je boekje welke waarde de zekering hoort te hebben. Kan ook zijn dat de pomp blijft doorlopen door een defect aan je brandstofpomprelais (dat deze blijft kleven) zal relais nummer 167 zijn als ik mij niet vergis. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Het zou inderdaad aan de relais hebben kunnen liggen... Ik heb namelijk de zekeringkast compleet met relais en zekeringen over gezet en heb er gelukkig nog geen last mee gehad! Bedankt voor jullie tips, ik ga het toch even allemaal controleren!
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Slotje
|