#1
|
||||
|
||||
bizarre race configuraties
Quote:
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#2
|
||||
|
||||
Dabbeljoe-tee-ef????????
__________________
* '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif http://www.dubkreations.hyves.nl/ http://www.dubkreations.forumotion.net |
#3
|
||||
|
||||
haha wel een uitvinding...
als je alleen maar linkse bochten maakt kan je het ook makkelijk doen..
__________________
Golf 2 diesel circuit racer. Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !! |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk juist dat het beter is om alleen maar rechtse bochten te maken... bocht naar links dan gaat de linker kant omhoog, en juist links heeft deze weinig tegengewicht... foto 1: lekker die brandplekjes op je elleboog en steenslag op je gezicht. jamjam. Last edited by 1982kameiX1 : 18-12-2008 at 13:15. |
#5
|
||||
|
||||
Ik denk dat het de bedoeling is om zoveel mogelijk gewicht op rubber te plaatsen, en zo zoveel mogelijk grip te creeeren. Ik kies dus toch voor bovenstaande meneer en niet voor 1982KameiX1 deze keer
__________________
Quote:
|
#6
|
||||
|
||||
maar het meeste gewicht zit in dit geval op het "single" wiel. (nl. het motorblok) of begrijp ik je nu verkeerd?
edit: op foto 2: staat een racetrack met een linkse bocht. en aangenomen dat ze wel weten waar ze mee bezig zijn ga ik nu maar even mijn mond houden.... grt. Last edited by 1982kameiX1 : 18-12-2008 at 13:54. |
#7
|
||||
|
||||
Gaaf, dit zijn ontwikkelingen die vaak het alternatieve denken in gang zetten om achter de huidige standaard een vraagteken te zetten. Dit zijn dingen die de autosport radicaal zou kunnen veranderen.
|
#8
|
||||
|
||||
Als je door een links bocht rijd komt het gewicht door de middelpunt-uitvliedende kracht naar buiten en dus op de kant met de 3 wielen.
Een motorrijder gaat toch ook naar de binnenkant van de bocht liggen? De wielen dragen dan al het gewicht, en die zitten aan de buitenzijde. Als je met skiën een bocht naar links maakt, druk je je rechter ski wat dieper in de sneeuw, die draagt dan ook het meeste gewicht. Enz enz.
__________________
This post is a natural product. The slight variations in spelling and grammar enhance its individual character and beauty, and in no way are to be considered flaws or defects. ||Corrado G60|| |
#9
|
||||
|
||||
Overigens was er in het verleden een formule 1 auto die met rubberen skirts werkte. (aan de buitenste zijden onderkant) Deze gleden over de grond (konden dus in en uit de bodemplaat glijden) en zo kon er een vacuüm onder de auto worden gecreëerd.
Meer downforce als met de grootste spoilers. Omdat de wegligging van deze wagen zo geweldig goed was, is de techniek verboden... De anderen waren kansloos in bochten namelijk.
__________________
This post is a natural product. The slight variations in spelling and grammar enhance its individual character and beauty, and in no way are to be considered flaws or defects. ||Corrado G60|| |
#10
|
||||
|
||||
@lexo:
2de post, ik dacht dat Lotus dat bedacht heeft, met die skirts, erg leuke techniek. |
#11
|
||||
|
||||
Dat kan zomaar, weet het niet precies meer..
__________________
This post is a natural product. The slight variations in spelling and grammar enhance its individual character and beauty, and in no way are to be considered flaws or defects. ||Corrado G60|| |
#12
|
||||
|
||||
link: http://en.wikipedia.org/wiki/Tyrrell_P34 Quote:
|
#13
|
||||
|
||||
jep Lotus heeft dat ontwikkeld, is later vernoden omdat het voor te veel grip zorgde, en dat vonden ze on eerlijk tegenover andere rijders.
__________________
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. |
#14
|
||||
|
||||
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
Hey, dat ding ken ik van de Playstation
__________________
Quote:
|
#16
|
|||
|
|||
Dat is een Chapparall , die 2 ventilatoren aan de achterkant zijn motoraangedreven een die zuigen lucht van onder de wagen , waardoor er een vacuum wordt verkregen.
Daarom heeft die wagen ongelooflijk veel downforce en een schitterende wegligging. |
#17
|
||||
|
||||
Geweldig allemaal, wat zou er niet uit kunnen komen als er een echte vrije raceklasse zou zijn met de huidige F1 budgetten!?!?
__________________
Seat Exeo ST 2.0TDI Style 2013
|
#18
|
||||
|
||||
Naja, probleem is dan dat ze er straalraketten opzetten en over het circuit gaan vliegen. Sommige regels hebben wel degelijk nut, zie bijvoorbeeld het om de zoveel jaar verminderen van het aantal cilinders in de formule 1. of de turbo's die werdern verboden. Heeft allemaal geleid tot ontwikkelingen die weer positief zijn.
Regels moeten ze gebruiken om de autosport in de juiste richting te sturen, niet om het tegen te houden. |
#19
|
||||
|
||||
het hield allemaal op met de beindiging van group B... dat waren pas auto's...
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#20
|
||||
|
||||
Quote:
Henri Toivonen met de lancia...
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |