![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thread is nu omgezet naar project pagina
![]() Het is een white cat edition uit 1985. Moet nog wel het een en ander aan gebeuren. Eerst maar eens grondig wassen want hij is erg vies zowel binnen als buiten. Dan opzoek naar andere velgen! Verder wil ik hem weer in originele staat brengen maar dat zal waarschijnlijk erg moeilijk worden omdat de interieurtjes niet makkelijk te vinden zijn. Hier een paar foto's van de terug reis. Opgehaald met een collega van me. Zijn direct door gereden naar het werk om hem daar op de brug te zetten. ![]() ![]() Na de onderkant bekeken te hebben waren wij zeer verbaasd. Onderkant is zeer strak geen rotte plekken te vinden en haast geen roest. Motortje loopt ook prima alleen afstellen. Als je optrekt wil die zich nog wel eens verslikken. Dus eerst maar eens een beurt en de carbjes nakijken. Auto op de brug en naast me Mk1 Gti'tje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by VWRickGTI : 02-07-2009 at 18:01. |
|
||||
|
||||
![]() Leuke bak, vast wat van te maken. Die witte rocco's zijn erg gaaf.
|
||||
|
||||
![]() Dankje. Maar als iemand weet waar ik:
- heldere knipperlichten - "koplamp"spoiler dus dat stripje wat je boven je lampen en je gril plaatst - zwarte onderspoiler aan de voorkant - scirocco sticker voor op het achterraam kan kopen mag die dat posten ![]() Verder had ik nog een vraag. Wat voor interieurtjes kan je er eventueel nog meer in plaatsen? Golf 2 corrado etc. Dankje Last edited by VWRickGTI : 21-06-2009 at 11:31. |
|
||||
|
||||
![]() hey mooie rocco man!
heldere knipperlichten zijn er niet voor zo ver ik weet... wel witte of zwarte, moet je maar even op sciroccoforum kijken. Daar kun je de andere onderdelen ook wel vinden. Alleen een scirocco interieur past er goed in, de rest staat allemaal hoger op de rails, en de achterbank past niet netjes.
|
||||
|
||||
![]() Hey, die heb jij van Johan v/d Biezenbosch gekocht of niet?
![]() Hij was zo trots op zijn auto'tje dacht ik. Hij zat ook op het Scirocco forum. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Juist ![]() Welkom, ik had hem ook zien staan op MP, nette prijsje meende ik. die "zender" spoiler achterop staat 'm goed. |
|
||||
|
||||
![]() mooie rocco
![]() ![]() Grts Ronald
|
||||
|
||||
![]() gave uitvoering, heeft een tijdje eentje gestaan in Kaatsheuvel op de sloop met interieur en al. Geen idee of hij er nog staat.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep dat klopt helemaal. Hij verkocht de auto omdat hij er niet meer mee reed. En het geld was er niet of tenminste dat gaf die als reden om hem niet te kunnen opknappen. Nette auto moest alleen ff gereinigd worden ![]() Ken je hem persoonlijk toevallig? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ah ok. Zou het liefst het originele interieur er in willen hebben. Maar dat zal wel erg moeilijk worden. Dus voor degene die dit leest als je ergens zo'n interieur weet te staan hou ik mij graag aanbevolen voor een niet te gekke prijs. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik kan hem persoonlijk ja, hij kwam een paar maanden terug nog bij me. Toen zei hij al dat hij er nooit mee reed idd, maar had niet verwacht dat hij hem zou verkopen. Hij was wel goed begonnen met schoonmaken en hij wou hem ook echt weer netjes maken. Maar hij heeft ook net een huisje gekocht. Dat zal er waarschijnlijk ook mee te maken hebben. ![]() Ik zag het btw ook aan de www.te-crossen.nl sticker. Dat is van maatjes van hem, dus het kon niet missen dat het zijn auto was ![]() Nou veel plezier ermee, ben benieuwd naar het eindplaatje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zag hem volgens mij zaterdag nog rijden op de "ouwedik
![]() Maar dat zal dan nog wel de oude eigenaar zijn geweest, zwaaide nog ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey, ik weet niet wat bij jullie de ouwedik is haha. maar dat is niet de oude eigenaar geweest. Heb even een testrondje gemaakt nabij zijn huis en toen mee genomen. Mis verklaard dat waarom je geen reactie kreeg:P |
|
||||
|
||||
![]() Dat is een landweg in Westwoud, redelijk stukje van spanbroek af, 10km's ofzo.
Officieel heet het de Oudijk |
|
||||
|
||||
![]() Dat is een hele nette Scirocco! Ik hou zelf helemaal niet van wit op auto's maar toch staat het de Scirocco altijd weer goed
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vorige week is de auto van binnen eens goed schoon gemaakt. Heb er geen foto van. Ruikt nu wat aangenamer en is weer netjes van binnen.
Afgelopen zaterdag heb ik de motor eruit gehaald. Was vrij snel gebeurt. Motor staat nu alleen op de grond in de motorruimte ontdaan van de versnellingbak. Nu is het even wachten op mijn broertje die het met een shoveltje eruit kan takelen. Even wat foto's hoe de ruimte en de motor was bij aankoop. ![]() Motorruimte. Van de week ben ik bezig geweest om de versnellingbak helemaal schoon te maken en te ontdoen van bende etc. ![]() Versnellingbak in vieze staat. En hieronder nog wat foto's hoe de auto er nu bij staat zonder de "krachtbron" ![]() ![]() ![]() ![]() Plannen met de auto op een rijtje - Motorruimte schoonmaken en eventueel opnieuw spuiten. - Motorblok cleanen en helemaal netjes maken incl de versnellingbak en aanbouw delen. - Grote beurt en de remmen (klauwen trommels opknappen) Later volgen er andere velgen. En als ik in die tijd nog een mooi creme leer interieur tegen kom dan gaat dat er ook in. Dus als iemand dit leest en die heeft een mooi creme leer interieur te koop geef mij maar een Pm'tje. Dit was het in het weekend volgt er wss nog wel een update Last edited by VWRickGTI : 02-07-2009 at 18:20. |
|
||||
|
||||
![]() Al tijdje niets meer gepost maar gaat aardig de goede kant op. Blok is er dus uit gehaald.
Deze is dus helemaal kaal gemaakt en een motor inspectie uitgevoerd. Alles ziet er zeer netjes uit van binnen. Blok is nu kaal geschuurd en goed ontvet en weer opnieuw in de lak gezet. Hier heb ik dan nog geen foto's van. Tevens is de versnellingbak schoongemaakt en netjes opgeknapt. Hier een paar fotokes. Onderdeeltjes die op een nieuw lak laagje liggen te wachten. ![]() Een lege en vieze motorruimte. ![]() Motorblokje in ze oude jasje. SOrry voor de slechte kwaliteit van de foto's maar was te lui om elke keer naar binnen te lopen om cameratje te jatten van moeders. ![]() Wielkast in oude staat. ![]() Wat er al aan gedaan is: Motorblok is netjes gemaakt en voorzien van alle nieuwe pakkingen. Alle blok onderdelen en tevens ophangdelen etc zijn voorzien van een nieuw lak laagje. (industrielak zwart zijdeglans) Motorruimte is ontdaan van alle oude aanslag en vetlagen. Ik zal morgen of van de week wat foto's posten hoe de onderdelen zijn geworden. In mijn ogen zeer netjes. Alles is gepoten met de compressor in een zeer harde en stevige lak laag. Last edited by VWRickGTI : 18-07-2009 at 19:09. |